נכתב במקור על ידי PureVodka רציתי לדעת מה אפשר לשתות בתקציב נמוך כמו 50 שקל אבל לא נקי ולקבל סטלה טובה בסופרים עולה אבסולוט/פינלנדיה 54 שקל...
נכתב במקור על ידי Alex אצלינו בקבוק של חורציצה עולה 750 עולה 50 שקל.. יש נימירוף.. יש וודקה חדשה שעוברת חלק בגרון ההורים שלי שותים אותה Зеленая Марка שתיתי אותה והיא אחלה וודקה על רמה.. כבר יחסית הרבה זמן בשוק.
בוא למוצקיןןןן אצלנו אנג'לה זה מכולת של רוסיםם ממכרו לחברר שליי בן 13 גובה 1.40 ניראה כמו ילד בכיתה א פינלנדיה ב-50 שקללל 750 ממ ליטר
חוקי הפורום