קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [פרסום] CN חזר*עם שם חדש *ויש אפשרות לקבל הזמנה לשם - דרך קלה מאוד
    על ידי -Tony- בפורום שיתוף קבצים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 04-03-2011, 19:53
  2. כמה משחקים וצילצולים ויש עוד!
    על ידי -עדי- בפורום סלולרי וטאבלטים כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-09-2005, 15:00
  3. מי פה משחק בGW ויש לו Guild או...
    על ידי جܧٹξლąი בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-09-2005, 02:33
  4. חזר Irc.co.il :] כנסוו למירק ..
    על ידי Ta[M]iR בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-09-2005, 17:50
נושא נעול
עמוד 2 מתוך 5 << ראשון 1234 ... אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 62

ChilliStory חזר ויש חידושים. - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע האוואטר של Sh3xyMan
    שם פרטי
    שמחה ..
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    4,772
    לייקים
    9
    נקודות
    -22
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי eldarnuri צפיה בהודעה
    imhaveluk מישהו פנה אליך מישהו דיבר איתך יאללה לך לך מפה כבר קוקסי
    שתוק כבר מה הבעיה שלך איתי?


    קרדיט לחיים!

  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    אני לא מצליח להתחבר. אני מנסה לחלץ מהקליינט את שני הקבצים וזה מוציא לי רק אחד. וכשאני מנסה ללחוץ עליו זה רושם אין אפשרות לאתר את CHillims.EXE מישהו יודע מה הבעיה?

  4. #18
    משתמש מכור האוואטר של SmexyApplE
    שם פרטי
    סער
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    1,829
    לייקים
    4
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    "לטעות זה אנושי , לסלוח זה אלוהי"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כנראה המחשב שלך מוצא ווירוס ב CLIENT...
    פשוט , תשנה את השם של אחד השרתים שיש לך בתיקייה ל "CHillims.EXE"
    ותיכנס

  5. #19

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי theorking1 צפיה בהודעה
    כנראה המחשב שלך מוצא ווירוס ב CLIENT...
    פשוט , תשנה את השם של אחד השרתים שיש לך בתיקייה ל "CHillims.EXE"
    ותיכנס
    וואלה לא עוזר אחי אבל תודה בכל מקרה =]... זה קרה לי בהרבה שרתים לא יודע מה הבעיה של המחשב האהבל הזה אבל תודה על העזרה אחי =]...

  6. #20
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    736
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Azoref צפיה בהודעה
    אם ככה..ברגע שתהפוך לאונר (אם בכלל תהפוך) אתה תשנא גם את עצמך..
    אתה לא יודע איך זה מהצד של האונר ובגלל זה אתה מגיב ככה..
    נראה אותך מתמודד עם מלא בקשות לGM כל הזמן וחפירות..זה מעצבן..
    וזאת אחד הסיבות שהרבה סוגרים את השרתים שלהם..בגלל ילדים חופרים שלא מבינים שלא תמיד צריך GM..אתה רוצה לשחק תשחק..אתה רוצה GM תפתח לך שרת משלך..ואל תחפור שיש לך ניסיון...ואתה מכיר את כל הפקודות..כי דוגרי..מי כבר לא מכיר פקודות? וגם אם לא מכירים יש רשימות שלהם באינטרנט..
    צודק בחלק
    מה יש כבר לירשום בחתימה?

    חוף מ אוהבים מחבבים את מי את ה מנהל של פורום ****.
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=520391

  7. #21
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    118
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    וואלה לא עוזר אחי אבל תודה בכל מקרה =]... זה קרה לי בהרבה שרתים לא יודע מה הבעיה של המחשב האהבל הזה אבל תודה על העזרה אחי =]...
    שמע.
    קודם תעשה,
    תקח תבאט תלחץ קליק ימיני תערוך
    ואז תשנה ל MapleStory.exe
    תהנה

  8. #22
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    118
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קטי תעבירי אותי ל FM/Henesys שאני ניכנס
    אני ב Map1 זה עושה לי DC..
    מנהלים סליחה על הדאבל:/

  9. #23

    ברירת מחדל

    עדין לא עובד חברה. העלתי תמונה אולי זה יעזור לכם להבין מה הפיתרון לבעיה... http://img141.imageshack.us/img141/6696/looved.jpg

    תודה =]

  10. #24
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    ספיר
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    3,504
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Beauty From Far And Far From Beauty
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אתה מנסה להפעיל את הקובץ BAT מתוך הRAR?!
    אתה צריך לחלץ את שתי הקבצים לתוך התיקייה של המייפל ואז להפעיל את הקובץ BAT..

  11. #25

    ברירת מחדל

    זה עבד לי ככה בשרת אחר ואני לא מצליח לחלץ את שני הקבצים אני מצליח לחלץ רק את הbat... השני לא עובד לא יודע למה

  12. #26
    משתמש מכור האוואטר של SmexyApplE
    שם פרטי
    סער
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    1,829
    לייקים
    4
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    "לטעות זה אנושי , לסלוח זה אלוהי"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תשנה את אחד הלוקלהוסטים בדיוק למה שכתוב שם )(cillistory תעתיק בדיוק אותו דבר

  13. #27
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    ספיר
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    3,504
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Beauty From Far And Far From Beauty
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אז תחלץ את הBAT..ואז תעשה עליו קליק ימני..תעשה ערוך..ואז איפה שרשום ChillStory.exe
    תחליף לMapleStory.exe...

  14. #28

  15. #29
    משתמש משקיע האוואטר של Sh3xyMan
    שם פרטי
    שמחה ..
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    4,772
    לייקים
    9
    נקודות
    -22
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שרת מזה סוס!!!
    מי שצריך גילד שיבוא לשלי(יש שם GM אחד ומלא סוסים)
    יש שם בערך 9 אנשים כבר!
    פנו במשחק ל-ImHaveLuk(master) or to LoveXD(jr.master) מי שלא מוצא אותי שישלח לי ה"פ.


    קרדיט לחיים!

  16. #30
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    118
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קטיי תשגררי אותי לHenesys/GMMAP
    אני תקוע ב Map1 ושאני ניכנס זה עושה לי DC

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:31.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,443 | הודעות: 8,215,037 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect