|
|
אני לא מצליח להתחבר. אני מנסה לחלץ מהקליינט את שני הקבצים וזה מוציא לי רק אחד. וכשאני מנסה ללחוץ עליו זה רושם אין אפשרות לאתר את CHillims.EXE מישהו יודע מה הבעיה?
כנראה המחשב שלך מוצא ווירוס ב CLIENT...
פשוט , תשנה את השם של אחד השרתים שיש לך בתיקייה ל "CHillims.EXE"
ותיכנס
מה יש כבר לירשום בחתימה?
חוף מ אוהבים מחבבים את מי את ה מנהל של פורום ****.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=520391
קטי תעבירי אותי ל FM/Henesys שאני ניכנס
אני ב Map1 זה עושה לי DC..
מנהלים סליחה על הדאבל:/
עדין לא עובד חברה. העלתי תמונה אולי זה יעזור לכם להבין מה הפיתרון לבעיה... http://img141.imageshack.us/img141/6696/looved.jpg
תודה =]
אתה מנסה להפעיל את הקובץ BAT מתוך הRAR?!
אתה צריך לחלץ את שתי הקבצים לתוך התיקייה של המייפל ואז להפעיל את הקובץ BAT..
זה עבד לי ככה בשרת אחר ואני לא מצליח לחלץ את שני הקבצים אני מצליח לחלץ רק את הbat... השני לא עובד לא יודע למה
אז תחלץ את הBAT..ואז תעשה עליו קליק ימני..תעשה ערוך..ואז איפה שרשום ChillStory.exe
תחליף לMapleStory.exe...
קח אחי:
http://www.fileflyer.com/view/jEBwDA0
http://www.f2h.co.il/6405585128814
http://www.upf.co.il/file/5536.html
http://www.kvazim.com/download.php?f...Just%20Bat.rar
http://www.speedyshare.com/131181214.html
תלחץ ב תיקיה V62
ותלחץ ChilliStory
ותהנה
קרדיט לי על ההורדות^^
שרת מזה סוס!!!
מי שצריך גילד שיבוא לשלי(יש שם GM אחד ומלא סוסים)
יש שם בערך 9 אנשים כבר!
פנו במשחק ל-ImHaveLuk(master) or to LoveXD(jr.master) מי שלא מוצא אותי שישלח לי ה"פ.
קרדיט לחיים!
קטיי תשגררי אותי לHenesys/GMMAP
אני תקוע ב Map1 ושאני ניכנס זה עושה לי DC