|
|
ארנה
כנסו:http://www3.diburim.co.il/index.php?forum=107116&alias=
ותרשמו
אם יש עצות לשיפור או שאתם רוצים להיות מנהלים תכתבו לadmin
איך לא?
זאת המפלצת Lich
קרדיט לי
תקרא חוקים לפני שאתה מגיב .
אתה צריך להגיד באיזה עיר נמצאת המפלצת .
נערך לאחרונה על ידי DrinK; 09-12-2009 בשעה 19:40.
תקרא חוקים לפני שאתה מגיב .
אתה צריך להגיד באיזה עיר נמצאת המפלצת .
נערך לאחרונה על ידי Funy; 09-12-2009 בשעה 19:38.
ארנה?
זאת המפלצת
Thunder Lich או רק Lich היא בלורנסיה מה אתה צוחק עלי @_@
נערך לאחרונה על ידי DrinK; 09-12-2009 בשעה 19:47.
Hound לורנסיה?