כלום אפילו נקודות על מוזמנים עדיין לא קיבלתי
הם חייבים לסדר ת'סרבר שלהם כי הוא לא זז
כלום אפילו נקודות על מוזמנים עדיין לא קיבלתי
הם חייבים לסדר ת'סרבר שלהם כי הוא לא זז
|
|
אני קיבלתי את הדבר הזה שלהחשמל ב150 נק' סקין לאיפוד חולצה וBAGGU BAG
כן crazy קיבל ipod touch.
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
אחי כנראה בהרמה חירבשת פרטים זה שלח לאיזה בית של הודים והם לא מבינים מאיפה המתנות חחח...
מוכר:כסף לפוקר בפייסבוק ~כאןאתר שפותח לינקים חסומים של פיילפליירסריאלים, קראקים והורדות לכל המשחקים
אני כמעט תמיד כותב בתכלת בהיר כזה כדי שישר תזהו אותי בכל אשכול
F.c Maccabi Haifa
כלום![]()
מנהל יוצרים , דאוס , מדריכים וטיפים ו VIP Movies לשעבר .-------------