לילה טוב ...
|
|
לילה טוב
לילה שני נו ו........
אני טוען ששנינו אתאיסטים, אני רק מאמין באל אחד פחות ממך.
כשתבין מדוע אתה מבטל את כל שאר האלים האפשרים, תבין מדוע אני מבטל את שלך.
סטפן רוברטס
And Man Created God In His Own Image
Come Out
בוקר טוב![]()
גם אני הולך לצבא
אחלה שבוע לכולם!
בוקר טוב לכוווווווווווווווווווולם!
![]()
אני אוהב אותך הדם שלי ירוק !
^קרדיט לHasee על הלמעלה^
בוקר טוב![]()