
נכתב במקור על ידי
טאקו שמחרבן גלידה
בחיים לא יפסלו לי מקצוע בבסיס הזה חח הם נואשים למאבטחים ועד שהם מצליחים להשיג מאבטח הוא דופק נפקדות כי הוא לא רוצה להיות בבסיס הזה
דבר שני המפקד שלי לא צריך לדעת על הפטורים האלה.. כבר כמעט שנה יש לי פטור שאני הולך לשרותים מתי שבא לי מעשן שם וחוזר לעמדה ואני יכול לעשות את זה כמה שבא לי בשמירה