קריזיאיך אפשר שלא לשכוח...
מן הסתם שאתה לא זוכר אותי חחח... GoldenMonkey או D0gyStyle/
|
|
ביקור נעים![]()
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
איך אפשר שלא לזכור התכוונת?
ברור שאני זוכר אותך אחי!
פרשתי בגלל כמה אנשים שעכשיו לא פה![]()
חח הייתי מנהל הרבה לפני שנרשמת לפורום בכלל P:
הייתי מנהל עוד לפני שעדן (A&E) עלה לפיקוח..
עשינו עסק לא אותו דבר בלעדייך .
תודה! ממש מחמם את הלב![]()
בטח שזוכר אותך חחח יתותח גם עם תמשתמש הזה אתה לא זוכר אז אתה בטוח מכיר תמשתמש הישן שהיה לי שקיבל באן שאני לא מתכוון לציין את שמו חח
נערך לאחרונה על ידי Reggae-Man; 29-09-2010 בשעה 18:07.
-GAYA-, עדן היה המפקח שלי. גיא היה המפקח שלי בדיוק לכמה שעות XD
Reggae-Man, שלח בפרטי את השם![]()
ברוך שובך אחי D: