תודה
תודה
|
|
בן כמה אתה יחתיך ?
ספוילר:
ואלק אחלה תספורת תחדש!
בברכה , אדי.
מעצב בקהילת אטרף.
Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!
תתחדש, תמונות יפות! (:
מה נסגר אחי?.,זה נראה כאילו הצטלמת במסדר זיהוי במשטרה(-;
...תמונות טובות
נראה סבבה כפרה..
אל תשים ג'ל כשיש לך תספורת כ"כ יפה. זה הורס וזה ההפך מגברי . אבל אם אתה חושב שעלייך זה יפה אז תמשיך אני רק ממליץ.
זה מוהיקן שיצא פצצה , אל תשים ג'ל התספורת הזאתי מתאימה בלי ג'ל.
אבל בכללי נראה אחלה =]
אוקי .
אני כבר לא הולך עם ג'ל.
אחלה תספורת גם אני צריך XD