קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון]מה הדבר הכי מוזר שהחיה שלך עשתה?
    על ידי liScO0pss בפורום בעלי חיים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 02-10-2013, 14:25
  2. [דיון]מה הדבר הכי יקר שקניתם
    על ידי -David- בפורום Maple Story
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 16-04-2008, 11:11
  3. [דיון]הקינוח הכי יקר
    על ידי Rooney בפורום אוכל ומתכונים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-12-2007, 13:57
  4. [דיון] מהו הפריט הכי יקר במייפל עכשיו?
    על ידי wasup בפורום Maple Story
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-11-2007, 14:08
  5. השחקן הכי יקר שהבאתם לקבוצה?
    על ידי OzzY בפורום Football Manager
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-07-2007, 01:34
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 56

מה הפריט הכי יקר בארון שלך? - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע האוואטר של NesT1e
    שם פרטי
    דניאל ツ
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    הודעות
    2,162
    לייקים
    3
    נקודות
    170
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש מצב,
    אני מחפש ג'ינס לאירוע.

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    ליז
    תאריך הצטרפות
    03/2011
    גיל
    29
    הודעות
    8
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    שלובכלס.
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    שמלה של אירוע 4500

  4. #18
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    91
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נעליים נייק 450 אבל הם לא בארון ח..
    אני חושב בוקסר שוק רמלה 20 סתם סתם..ניראה לי גינס של לוייוס איזה 450

  5. #19
    מורחקים
    שם פרטי
    alex
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    גיל
    33
    הודעות
    671
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    בוקר טוב רוסיה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חולצה 400 -450
    גינס של דיזל 1200 ...

  6. #20
    משתמש משקיע
    No Pain No Gain
    האוואטר של maxvol
    שם פרטי
    מקסים
    תאריך הצטרפות
    07/2009
    גיל
    29
    הודעות
    2,984
    לייקים
    82
    נקודות
    1,505
    משפט מחץ
    חצילים מעופפים וזקנות מתפצלות
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נעליים-
    900 שקל.
    לצור קשר בפרטי:דירוג:
    עוזר בכל מה שקשור לכסף באינטרנט.
    PayPal PayZa



  7. #21
    משתמש מכור האוואטר של iGodDark
    שם פרטי
    D:
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    הודעות
    1,704
    לייקים
    33
    נקודות
    4
    משפט מחץ
    אולי אני לא גסטי'ן ביבר , אבל אני מבטיח שבלילה אני יגרום לך לצעוק Baby Bbay Baby ohhh
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חולצה של Boss ב700 שקל

    וגינ'ס שכחתי איזה חברה ב900



    ספוילר:




  8. #22
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    הקיפוד העוקץ
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    35
    הודעות
    3,796
    לייקים
    455
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    קח נקודה למחשבה: .
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה הפרטי הכי יקר בארון שלך?
    אני, עוד לא יצאתי מהארון, בקרוב אעשה זאת


  9. #23
    מורחקים
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    31
    הודעות
    1,671
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    "איזהו הגיבור הכובש את יצרו?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי XsonicX צפיה בהודעה
    אני, עוד לא יצאתי מהארון, בקרוב אעשה זאת
    מאחל לך חיים יפים .

    ------------------------------------

    מ... אני חושב שהוצאתי 600 שקל על ג'ינס , נעליים ב- 400 ולא יותר , חולצה ב-700 וזהו בעקרון .. יש לי כמה חולצות של 600,500,250,99.99

  10. #24
    משתמש כבוד
    I'm Sexy and i know it
    האוואטר של Display
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    16,637
    לייקים
    1596
    נקודות
    2,060
    משפט מחץ
    ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

    ברירת מחדל

    ואוו גינס של אדידס..נשמע חזק!!
    הכי הרבה הוצאתי על הנייק דאנק שלי 750 ש''ח..
    ספוילר:

    כוסון השנה לשנת 2012 הוא מפקח משחקי ספורט Display!


  11. #25
    מורחקים
    שם פרטי
    אלינה
    תאריך הצטרפות
    03/2011
    גיל
    32
    הודעות
    19
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ללא ספק טבעת יהלום.

  12. #26
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דנה
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    4,604
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    WTF .. למה שאני אקנה חולצה ב700 שקל ?
    איזה הגזמה .. זה כולה בגד. הג'ינס יראה אותו דבר אם הוא יהיה ב1200 שקל או ב200 .
    והחולצה זה כולה הבדל של דגל קטן או סימן של פומה, אבל גם הבדל של 900 שקל.
    ><"
    הכי יקר .. נעליים ב450 של GLOBE *-*

  13. #27
    משתמש באטרף האוואטר של Pumba
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    12,208
    לייקים
    1066
    נקודות
    2,014
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי edge superstar צפיה בהודעה
    חולצה של Boss ב700 שקל

    וגינ'ס שכחתי איזה חברה ב900
    אני בטוח שבקשר לג'ינס אתה מבלבל לנו במוח, קונה ג'ינס בפאקינג 900 שקל ולא זוכר איזה חברה ?!?



    ספוילר:


    לקטגוריית פנאי ותחביבים לחץ על התמונה




  14. #28
    משתמש מכור האוואטר של iGodDark
    שם פרטי
    D:
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    הודעות
    1,704
    לייקים
    33
    נקודות
    4
    משפט מחץ
    אולי אני לא גסטי'ן ביבר , אבל אני מבטיח שבלילה אני יגרום לך לצעוק Baby Bbay Baby ohhh
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Blaugrna' צפיה בהודעה
    אני בטוח שבקשר לג'ינס אתה מבלבל לנו במוח, קונה ג'ינס בפאקינג 900 שקל ולא זוכר איזה חברה ?!?
    חחח זה משהו לא מוכר אבל אחד היפים



    ספוילר:




  15. #29
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נעליים 450

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  16. #30

    משתמש כבוד

    שם פרטי
    Tony
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    הודעות
    2,628
    לייקים
    10
    נקודות
    -5
    משפט מחץ
    מילים כמו חול ואין מה לאכול
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נעליים ב 600 שקל .
    וחולצות - כל אחד בין 200~ ל 400

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:34.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,444 | הודעות: 8,215,038 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect