סתם עלה לי לראש.
|
|
כי אני אוהב את המילה Psycho ואני גם אוהב טראנס פסיכודלי, ואני אוהב זומבים.
אז יצא Psycho Zombie![]()
בגלל שנולדתי וההורים לא קראו לי בוריס אלא דימה
Game Over
ספוילר:
[/CENTER]
האימייל שלי חח D:
שמחתי לעזור,
אבירן