|
|
..
יש בעיה! מה מה הבעיה נאור? הצלם! מה הביעה עם הצלם? הצלם מצלם אותי מצד שמאל ואני ביקשתי שלא יצלמו אותי מצד שמאללל , אז ימינה ת'צלם! ימינה ת'צלם ! ימינה ת'צלם! הצלם ימינה.!
8 זה בדם אבי נימני במכבי (ובלב שלי) לעולם!!!
מזל טוב
אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.
pippo inzaghi segna per noi
תודה על ההקדשה ומזל טוב
ספוילר:
מזל טוב ילד .
מזל טוב אחשלייי בדם אתה
toda al ahakdasha
קרדיט לFRENZY
מזל טוב, תודה על ההקדשה.
מי שרוצה ליצור קשר מוזמן לשלוח ה"פ/מייל
מזל טוב