ברוך הבא!![]()
ברוך הבא!![]()
|
|
ברוך הבא
ברוך הבא...
תודה אחי![]()
חח תחלס נרשמתי קצת לפניך אבל בכל זאת תודה
ברוך הבא, תהנה ותשקיע!
מעצב גרפי,מקודד,מתכנת,מפתח רשמי של APPLE.
מקדם ומפתח אתרים, מאבטח מידע בסיסי.
בברכה,
מנהל פורום צד שרת.
תודה אחי
ובקשר להשקעה לך לפורום אלקטרונית תראה השקעה של 5 דק'![]()
ברוך הבא
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."