קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 20 מתוך 20

מגולני לגובניק - עמוד 2

  1. #16
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי clicker צפיה בהודעה
    אם הוא ידפוק למפקד שלו סטירה הוא יזרק למינימום 50 ימי מחבוש ... אל תיתן סתם דוגמאות מפגרות.

    שמע, אסור לך להיתפנות בשום אופן מהבקום.
    אם תתפנה ולאחר מכן תעשה להם בעיות בטירונות של גולני הם פשוט "יפילו" אותך להיות ג'ובניק בגדוד שלהם ואתה תאלץ לבצע קורס של חימוש או סתם להיות עובד רס"ר עם חרא יציאות.
    אה אז אם זה ככה לא נתפנה
    ותגיד לי כמה זמן בערך אני יכול להיות שם?(בבקום)

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי clicker צפיה בהודעה
    אם הוא ידפוק למפקד שלו סטירה הוא יזרק למינימום 50 ימי מחבוש ... אל תיתן סתם דוגמאות מפגרות.

    שמע, אסור לך להיתפנות בשום אופן מהבקום.
    אם תתפנה ולאחר מכן תעשה להם בעיות בטירונות של גולני הם פשוט "יפילו" אותך להיות ג'ובניק בגדוד שלהם ואתה תאלץ לבצע קורס של חימוש או סתם להיות עובד רס"ר עם חרא יציאות.
    אה אז אם זה ככה לא נתפנה
    ותגיד לי כמה זמן בערך אני יכול להיות שם?(בבקום)

  4. #18
    משתמש ותיק האוואטר של S.P.Q.R
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    32
    הודעות
    5,816
    לייקים
    990
    נקודות
    405
    פוסטים בבלוג
    4
    משפט מחץ
    אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    עוד כאלה? בתור מישהו שהיה שם וראה אנשים יוצאים משם כמו זבובים כי לא מתאים להם הקאדרים או הצעקות של המפקדים/עונשים מהם
    אני מעדיף לעזור לאנשים שלא רוצים להיות שם לצאת ולפנות את המקום לאנשים שכן רוצים.
    שמע, יש מקרים שאנשים יוצאים,
    כי הם שברו ת'רגל או משו כזה והמפקד כל כך מטו מטם שהוא צועק עליהם להמשיך לרוץ.

    גולני\גבעתי, יצא להם שם ממש לא טוב.


    One Shot - One Kill


  5. #19
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי S.P.Q.R צפיה בהודעה
    שמע, יש מקרים שאנשים יוצאים,
    כי הם שברו ת'רגל או משו כזה והמפקד כל כך מטו מטם שהוא צועק עליהם להמשיך לרוץ.

    גולני\גבעתי, יצא להם שם ממש לא טוב.
    במקרה שחייל פיזית לא יכול להמשיך, חברים שלו יקחו אותו. אם המפקד יגיד שהוא ירוץ לבד, אתה תראה את כל הכיתה המחלקה ויש מצבים שאפילו הפלוגה עומדת מול המפקד.
    שום מפקד לא ייקח סיכון בכניסה לכלא או בזה שלא תהיה לו יותר מילה מול אף אחד ויגיד לחייל לרוץ סתם (ועוד בהכשרה שאתה נמצא תחת מיקרוסקופ).
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  6. #20
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי clicker צפיה בהודעה
    אם הוא ידפוק למפקד שלו סטירה הוא יזרק למינימום 50 ימי מחבוש ... אל תיתן סתם דוגמאות מפגרות.

    שמע, אסור לך להיתפנות בשום אופן מהבקום.
    אם תתפנה ולאחר מכן תעשה להם בעיות בטירונות של גולני הם פשוט "יפילו" אותך להיות ג'ובניק בגדוד שלהם ואתה תאלץ לבצע קורס של חימוש או סתם להיות עובד רס"ר עם חרא יציאות.
    אתה אל תבלבל את השכל.. ישלחו אותו לכלא כן, ספק עם 50 יום או אפילו קרוב לזה, ומה שכן גם יתנאו לו אחלה ואדת אי התאמה לצהל שממנה הוא יוכל להיות בג'וב הכי הכי תש שיש. ו.. יש לי כבר חבר שעשה את זה, וכן לקחו אותו לאי התאמה, והוא עשה פרצוף של אל תוציאו אותי אני רוצה לשרת והוא קיבל ג'וב ג'וב מארץ הג'ובים.
    כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.

+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:25.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,151 | הודעות: 8,214,745 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect