|
|
במקרה שחייל פיזית לא יכול להמשיך, חברים שלו יקחו אותו. אם המפקד יגיד שהוא ירוץ לבד, אתה תראה את כל הכיתה המחלקה ויש מצבים שאפילו הפלוגה עומדת מול המפקד.
שום מפקד לא ייקח סיכון בכניסה לכלא או בזה שלא תהיה לו יותר מילה מול אף אחד ויגיד לחייל לרוץ סתם (ועוד בהכשרה שאתה נמצא תחת מיקרוסקופ).
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
אתה אל תבלבל את השכל.. ישלחו אותו לכלא כן, ספק עם 50 יום או אפילו קרוב לזה, ומה שכן גם יתנאו לו אחלה ואדת אי התאמה לצהל שממנה הוא יוכל להיות בג'וב הכי הכי תש שיש. ו.. יש לי כבר חבר שעשה את זה, וכן לקחו אותו לאי התאמה, והוא עשה פרצוף של אל תוציאו אותי אני רוצה לשרת והוא קיבל ג'וב ג'וב מארץ הג'ובים.
כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.