|
|
אני מחוקקקקקקקקקקקקקקקק חברייה
קרדיט לFRENZY
לילה![]()
Mes Que Un Club
לילה טוב
* שם: דוד
* גיל: 14
* מוזיקה: Dubstep
* משחקים: Minecraft & MapleStory
* אנימות: OnePiece & Naruto
* שפות: עברית, אנגלית ורוסית
* מוטו: תחיה את החיים
דד ביי אפריל עם כינוי כזה איך לא תהיה מחוק