עוד שעה כבר ה13... לא!!!!!!!!! שמישהו ינחם אותי...
נכתב במקור על ידי imsmart עוד שעה כבר ה13... לא!!!!!!!!! שמישהו ינחם אותי... אני אוהב אותך
*אני המקורי סתם לידע כללי
איקרים+ האקים פרימיום לאיקרים, חינם לזמן מוגבל Ikariam+
נכתב במקור על ידי PureToxic אני אוהב אותך אני מתחיל לחשוב שאתה זה שעושה לי עיניים כל פעם שאני יוצא מהבית עכשיו אני באמת צריך ניחום...
כע אה
חוקי הפורום