נכתב במקור על ידי Mslipknot עפתי לישון משעמם רצח ואני הולך מחר לפתוח ראש אחר הצהריים אז צריך לישון. איככ נרגילה זה חרא דבר. עדיף כבר סיגריות.
|HaxBall|Topeleven|FIFA|משחקי ספורט כללי|Football Manager|Pro Evolution Soccer ספוילר: כוסון השנה לשנת 2012 הוא מפקח משחקי ספורט Display!
יאללה אחיי האתאיסטים,אני עף לישון. לילה טוב נשמות.
נכתב במקור על ידי Mslipknot עפתי לישון משעמם רצח ואני הולך מחר לפתוח ראש אחר הצהריים אז צריך לישון. נכתב במקור על ידי Display איככ נרגילה זה חרא דבר. עדיף כבר סיגריות. למה אתם לא מגיבים ב18 פלוס?! בואו הרגע גם פתחתי משחק חדש http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=791216
RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר
נכתב במקור על ידי RoyaIJoker למה אתם לא מגיבים ב18 פלוס?! בואו הרגע גם פתחתי משחק חדש http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=791216 http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=791216
נכתב במקור על ידי Display http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=791216 חחחחח איזה כריש אם אתה הולך לישון אז לילה טוב אח שלי הכופר חחח
בוקר אור
חוקי הפורום