מי שמעליי אוהב האבקות וקוראים לו יובל
מי שמעליי אוהב האבקות וקוראים לו יובל
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
|
|
מי שמעלי מפקיר מניאק שבגללו לא היה לי אינטרנט
מי שמעליי גרם לי לצחוק(מהחתימה)
מי שמעלי יש לו נקודות
I![]()
אוהד
מספר 1 באטרף
Blackpic לשעבר
באאאאאאאאאן
I![]()
אוהד
מספר 1 באטרף
Blackpic לשעבר
מי שמעליי נראה בן 10
מי שמעלי ניראה בן 8
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
מי שמעלי עבריין
I![]()
אוהד
מספר 1 באטרף
Blackpic לשעבר
מי שמעליי היה צריך להגיד מי שמעליי ניראה בן 6
אז אני יגיד את זה מי שמעליי ניראה בן 6
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C