ברוכה הבאה תהני !
ברוכה הבאה תהני !
|
|
ברוכה הבאה
תרגישי בנוח
למה תמיד כשבת מגיעה לפה יש מלאירד הודעות? יא מסכנים תמצאו חיים
ברוכה הבאה ..... תהני ואינויאשה שולט!
אהה רמת ישי זה טוב חחחחח
חרמנים:Boxing:נכתב במקור על ידי EviL BunnY
ובנוגע לסבן.. הוא שפוי לגמרי אנ'לא מבינה מה הבעיה שלכם.
ברוכה הבאה ! תהני
סתם חירבשתי אותיות,לא ידעתי שיש לזה משמעות:cool:נכתב במקור על ידי Hitman
ברוכה הבאה...!!!
תהני
ושנה טובה
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
משתמשים שחלקו אותו IP
משתמש.-.>NiCkLeSs<.-.LittleDevil
HUH?נכתב במקור על ידי Moshe
~~צונזר~~
נערך לאחרונה על ידי Moshe; 03-10-2005 בשעה 12:46.
ברוכה הבאה מיקל'ה
מאיפה?