ניראה...
|
|
10x
תודה אחי נשמע יפה ~!~
nire toda
מעצב גראפי לכל מטרה.
אני אוהב סנוקר תודה רבה!
תודה
תודה אחיי
כל דעביד רחמנא לטב עביד
בְּקַדְמִין בְּרָא יְיָ יָת אֲנָשָׁא...כְעַן בָּרֵי אֲנָשָׁא יָת אֱלָהָא
תודה . ו די למוסתרים!