קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [פרסום] תקשיבו אני רוצה לפתוח פורום של משחק (אבל בטוח iאטרף)
    על ידי MosheSee בפורום משחקים כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 29-06-2011, 23:59
  2. כסף קל אבל בטוח
    על ידי psytropy בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-04-2010, 16:47
  3. 3000 - לאט אבל בטוח :)
    על ידי rcl-nadav בפורום דיבורים
    תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 07-03-2010, 13:11
  4. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 10-09-2005, 10:11
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 55

בשקט בשקט, לאט אבל בטוח - עמוד 3

  1. #31
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    מהההה
    אני מגיב עיניי ומוציא את הידע הגדול ש לי לאומה

    אללה אליפות של מינסוטה

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    אל תעליב את יואבי!

    עכשיו לעיניין, אני מסכים אם רועי הזלזול זה פשוט מבחיל.
    פיני גרשון אם הפה הגדול שלו חושב הוא המאמן הטוב בעולם, נראה אותו עובר עונה בנ.ב.א בחיים.
    חושבים הם מלכי העולם. והתקשורת רק מזינה אותם יותר בזה והם מתמלאים בזה, ציטוט של פנחס:"כבוד כזה רק מלכים מקבלים".

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  4. #33
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    פיני צדק במשהו אחד
    שהוא דיבר על זה שבארופה המאמנים יותר מנהלים את המשחק ולא מסתמכים על יכולות אישיוצת

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  5. #34
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    אתם יודעים מה החטא הכיי קשה שיש? הכי מגעיל שיש? ושחוטפים בראש ממנו אחר כך?
    חטא הגאווה, בדיוק מה שמכבי עשו אחראי וגם קצת לפני המשחק עם טורנטו, הם חשבו שהם קבוצת נ.ב.א לכל דבר
    הם ניצחו את טורונטו. אוקיי, קבוצת תחתית בנ.ב.א אבל מה קרה שהם הגיעו אתמול לאורלנדו?? חטפו בראש.
    כולם פה יודעים שאם המשחק נגד טורנטו היה קובע משהו המנצחת לא הייתה מכבי אלא טורונטו.
    ואלון צודק במאה אחוז, התקשורת מחשיבה אותם לנציגה הישראלית בדיוק בשביל זה יש את הנחברת.
    ואני מעלה את זה שוב למרות שיש על ויכוח עננק , אבל מכבי לא קבוצה ישראלית לכלום. יש שם יותר אמריקאים וזרים מישראלים ראבק.
    בורשטיין שחקן מעולה ואני לא אגיד שלא מתאים לו שמה חמישייה אבל הוא הישראלי היחיד שאיכשהו קולע נקודות? מי עוד יניב גרין? הוא קלע נגד אורלנדו? וכמה בורשטיין קלע נגד אורלנדו?? 2 נקודות?? מה הקטע בזה..
    רק בגלל לזה אסור להחשיב אותם למייצגים את ישראל, עם זאת אני יודע שכמה פה יגידו שאני מדבר שטויות והכל בול שיט אבל יש סטטיסטיקות ואיתן אל תתוכחו.
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  6. #35
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YBZ
    אתם יודעים מה החטא הכיי קשה שיש? הכי מגעיל שיש? ושחוטפים בראש ממנו אחר כך?
    חטא הגאווה, בדיוק מה שמכבי עשו אחראי וגם קצת לפני המשחק עם טורנטו, הם חשבו שהם קבוצת נ.ב.א לכל דבר
    הם ניצחו את טורונטו. אוקיי, קבוצת תחתית בנ.ב.א אבל מה קרה שהם הגיעו אתמול לאורלנדו?? חטפו בראש.
    כולם פה יודעים שאם המשחק נגד טורנטו היה קובע משהו המנצחת לא הייתה מכבי אלא טורונטו.
    ואלון צודק במאה אחוז, התקשורת מחשיבה אותם לנציגה הישראלית בדיוק בשביל זה יש את הנחברת.
    ואני מעלה את זה שוב למרות שיש על ויכוח עננק , אבל מכבי לא קבוצה ישראלית לכלום. יש שם יותר אמריקאים וזרים מישראלים ראבק.
    בורשטיין שחקן מעולה ואני לא אגיד שלא מתאים לו שמה חמישייה אבל הוא הישראלי היחיד שאיכשהו קולע נקודות? מי עוד יניב גרין? הוא קלע נגד אורלנדו? וכמה בורשטיין קלע נגד אורלנדו?? 2 נקודות?? מה הקטע בזה..
    רק בגלל לזה אסור להחשיב אותם למייצגים את ישראל, עם זאת אני יודע שכמה פה יגידו שאני מדבר שטויות והכל בול שיט אבל יש סטטיסטיקות ואיתן אל תתוכחו.
    לא ניכנס לויכוח שמכבי לא ישראלית כי זה חרוש כבר...
    אני לא מסכים עם המשפט של אם המשחק נגד טורונטו................
    טורונטו בסופו של דבר הפסידה למכבי, נקודה. בלי תירוצים ובלי שטויות.

    אותי מעצבנת ההתנהגות ומה שדווקא פחות קשור לכדורסל.
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  7. #36
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    YBZ
    אתה מדבר שטויות
    גם אם לא היו בכלל שחקנים ישראלים .. בכלל ?#%^&@?
    הייתי מחשיב אותם כקבוצה ישראלית...
    וגם אתה היית עושה את זה אם לא היית מקנא

    למה ?
    כי היא קבוצה מישראל .. וכל שאר הטיעונים הם בולשיט
    כולל הטטיסטיקות המסכנות שלך שלא קשורות לכלום :\





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  8. #37
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    YBZ
    אתה מדבר שטויות
    גם אם לא היו בכלל שחקנים ישראלים .. בכלל ?#%^&@?
    הייתי מחשיב אותם כקבוצה ישראלית...
    וגם אתה היית עושה את זה אם לא היית מקנא

    למה ?
    כי היא קבוצה מישראל .. וכל שאר הטיעונים הם בולשיט
    כולל הטטיסטיקות המסכנות שלך שלא קשורות לכלום :\
    אני מדבר שטויות... צודק.
    אבל הקבוצה לא מייצגת את ישראל בגרוווווווושש !!!!!
    לפחות זאת דעתי . ואל תתפוס תחת שאתה מפקח או משהו ומותר לך להגיד מה שבא לך ולפתוח ת'פה.

    ולרועי, יודע מה שכנעתם אותי .. מבחינת כדורסל הם היו שקולים מאוד. גם במשחק נגד אורלנדו מכבי החזיקה יפה מאוד
    מחצית שלמה ולא התפרקה. אבל יש הבדל בין קבוצת NBA לבין קבוצת אירופה, אולי לא כמו פעם שהנ.ב.א היו אוכלים את אירופה בלי מלח.
    היום ההבדל הוא מועט אבל עדיין לפי דעתי יש הבדל.
    נערך לאחרונה על ידי Paradise; 20-10-2005 בשעה 18:10.
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  9. #38
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    מה קשורה הדרגה אלוהים

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  10. #39
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא יודע מה איתכם אבל שאני רואה רבע מיליון ישראילם חוגגים בפארק הירקון לאף אחד לא אכפת אם יש זר בהרככב או ישראלי
    מכבי ת"א לא באה לפה בשביל לתת לישראלים להתפתח ולקדם את הכדורסל מכבי באה לקדם את מכבי ת"א ומה לךעשות שעם השחקנים הישראלים של היום לא תיקחו אליפות אירופה פיני גרשון מרשה להתנהג איך שהוא רוצה כי אחרי מה שהוא השיג אף אחד לא אומר לו משהו על זה ברור שיתלהבו אני גם הייתי מתלהב אם כל הזמן הייתי מנצח זה קשה לא להשתחצן לא משנה כמה צנועים תהיו

  11. #40
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי linkin
    מה קשורה הדרגה אלוהים
    זה פשוט נורא
    תוקעים את זה במקומות הכי לא קשורים


    YBZ
    בד"כ אני לא אומר לאנשים מה לחשוב .. ואילו דעות להחזיק
    אבל הדעה שלך היא פשוט שגויה.

    לא מייצגת את ישראל ?
    אז את מי היא מייצגת ? את אוגנדה ?
    מה כתוב בעיתונים ..
    מכבי תל-אביב הקבוצה עם 4 זרים בהרכב
    או מכבי תל-אביב הקבוצה מישראל ?

    אבל שוב ... אני מבין את העניין
    אתה כל כך צר אופקים, קנאי ושטוף מוח שאתה לא מסוגל לראות מעבר
    לחרא ששאר האוהדים האדומים השאירו לפניך





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  12. #41
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    אלון עזוב אותם הפועל ירושלים מייצג את ישראל אין להם זר אחד כולם ישראלים מדהימים וכוסונים בעיקר מרקוביץ

    כאשר הם זכו ביורו טראש כל המדינה הייתה צריכה לחגוג כי הם מייצגים את ישראל ..

    אבל מכבי לוקחים את היורוליג פתאום הם לא ישראלים והם מייצגים את הערבים ..




    Indianapolis colts Champions!!!

  13. #42
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    מירו
    טנקס
    שאתה מראה לכל כך הרבה אנשים תמימים את האור

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  14. #43
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    זה פשוט נורא
    תוקעים את זה במקומות הכי לא קשורים


    YBZ
    בד"כ אני לא אומר לאנשים מה לחשוב .. ואילו דעות להחזיק
    אבל הדעה שלך היא פשוט שגויה.

    לא מייצגת את ישראל ?
    אז את מי היא מייצגת ? את אוגנדה ?
    מה כתוב בעיתונים ..
    מכבי תל-אביב הקבוצה עם 4 זרים בהרכב
    או מכבי תל-אביב הקבוצה מישראל ?

    אבל שוב ... אני מבין את העניין
    אתה כל כך צר אופקים, קנאי ושטוף מוח שאתה לא מסוגל לראות מעבר
    לחרא ששאר האוהדים האדומים השאירו לפניך
    חחחח אלון שיר יפה כתבת בסוף. אתה יכול להיות משורר או משהו.
    בעיקרון על זה אני מדבר .. אתה הולך לפי העיתונות. התקשורת הזבלה של ישראל. ואת מי הם מייצגים?
    השם מייצג את ישראל בהחלט ועל זה אין ויכוח אני חושב, אבל המבנה? וטוב בוא נגמור עם זה למה כמו שרועי אמר זה נושא חרוש ביותר.
    ועוד משהו .. אני לא קנאי, אני גם בקושי אוהד את הפועל, אני רחוק מלאהוד קבוצה ישראלית בכדורסל, העובדה שעשיתי מנוי להפועל השנה זה כדאי שאני יראה כדורסל, ואחרי המשחק נגד נתניה אני חושב שסתם בזבזתי כסף.

    בקשר למירו .. אמרתי שהפועל קבוצה ישראלית .. עם מרקוביץ' הרומני וקוז'י .. מצד שני יש גם את טפירו ולימונד ..
    ואם אני לא טועה גם מתן נאור נשאר?? בוא נגיד זה יותר ממכבי, או יותר חיוני ממכבי. למרות שאני לא מצדיק את זה, וזה נושא חרוש, בלי זרים אין רמה !.. במיוחד בישראל.
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  15. #44
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    כי להבועל אין כסף כי לא היו להם זרים טוביים ולא היו להם ישראלים טובים כשהם היו צריכים
    \
    כי מכבי מתנהלת נכון

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  16. #45
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    נכון מכבי מתנהלת נכון ויציב כבר הרבה שנים ..
    וזה המשך דור כזה איך אני אסביר חח .. אבל זה יפסק עוד מעט.. זה משהו שבונים בהרבה זמן
    קבוצה לא יכולה לבנות משהו כזה בחודשים עם קניית שחקנים טובים. מכבי היא סוג של אמפריה.
    ואני לא אומר שהפועל תקח אליפות הוא מישהי תרוץ ליד מכבי לאליפות. כי זה לא יקרה. צריך בשביל זה זמן.
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:18.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,545 | הודעות: 8,214,139 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect