מהההה
אני מגיב עיניי ומוציא את הידע הגדול ש לי לאומה
אללה אליפות של מינסוטה![]()
מהההה
אני מגיב עיניי ומוציא את הידע הגדול ש לי לאומה
אללה אליפות של מינסוטה![]()
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
|
|
אל תעליב את יואבי!
עכשיו לעיניין, אני מסכים אם רועי הזלזול זה פשוט מבחיל.
פיני גרשון אם הפה הגדול שלו חושב הוא המאמן הטוב בעולם, נראה אותו עובר עונה בנ.ב.א בחיים.
חושבים הם מלכי העולם. והתקשורת רק מזינה אותם יותר בזה והם מתמלאים בזה, ציטוט של פנחס:"כבוד כזה רק מלכים מקבלים".
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
פיני צדק במשהו אחד
שהוא דיבר על זה שבארופה המאמנים יותר מנהלים את המשחק ולא מסתמכים על יכולות אישיוצת
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אתם יודעים מה החטא הכיי קשה שיש? הכי מגעיל שיש? ושחוטפים בראש ממנו אחר כך?
חטא הגאווה, בדיוק מה שמכבי עשו אחראי וגם קצת לפני המשחק עם טורנטו, הם חשבו שהם קבוצת נ.ב.א לכל דבר
הם ניצחו את טורונטו. אוקיי, קבוצת תחתית בנ.ב.א אבל מה קרה שהם הגיעו אתמול לאורלנדו?? חטפו בראש.
כולם פה יודעים שאם המשחק נגד טורנטו היה קובע משהו המנצחת לא הייתה מכבי אלא טורונטו.
ואלון צודק במאה אחוז, התקשורת מחשיבה אותם לנציגה הישראלית בדיוק בשביל זה יש את הנחברת.
ואני מעלה את זה שוב למרות שיש על ויכוח עננק , אבל מכבי לא קבוצה ישראלית לכלום. יש שם יותר אמריקאים וזרים מישראלים ראבק.
בורשטיין שחקן מעולה ואני לא אגיד שלא מתאים לו שמה חמישייה אבל הוא הישראלי היחיד שאיכשהו קולע נקודות? מי עוד יניב גרין? הוא קלע נגד אורלנדו? וכמה בורשטיין קלע נגד אורלנדו?? 2 נקודות?? מה הקטע בזה..
רק בגלל לזה אסור להחשיב אותם למייצגים את ישראל, עם זאת אני יודע שכמה פה יגידו שאני מדבר שטויות והכל בול שיט אבל יש סטטיסטיקות ואיתן אל תתוכחו.
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
לא ניכנס לויכוח שמכבי לא ישראלית כי זה חרוש כבר...נכתב במקור על ידי YBZ
אני לא מסכים עם המשפט של אם המשחק נגד טורונטו................
טורונטו בסופו של דבר הפסידה למכבי, נקודה. בלי תירוצים ובלי שטויות.
אותי מעצבנת ההתנהגות ומה שדווקא פחות קשור לכדורסל.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
YBZ
אתה מדבר שטויות
גם אם לא היו בכלל שחקנים ישראלים .. בכלל ?#%^&@?
הייתי מחשיב אותם כקבוצה ישראלית...
וגם אתה היית עושה את זה אם לא היית מקנא
למה ?
כי היא קבוצה מישראל .. וכל שאר הטיעונים הם בולשיט
כולל הטטיסטיקות המסכנות שלך שלא קשורות לכלום :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני מדבר שטויות... צודק.נכתב במקור על ידי Alonh
אבל הקבוצה לא מייצגת את ישראל בגרוווווווושש !!!!!
לפחות זאת דעתי . ואל תתפוס תחת שאתה מפקח או משהו ומותר לך להגיד מה שבא לך ולפתוח ת'פה.
ולרועי, יודע מה שכנעתם אותי .. מבחינת כדורסל הם היו שקולים מאוד. גם במשחק נגד אורלנדו מכבי החזיקה יפה מאוד
מחצית שלמה ולא התפרקה. אבל יש הבדל בין קבוצת NBA לבין קבוצת אירופה, אולי לא כמו פעם שהנ.ב.א היו אוכלים את אירופה בלי מלח.
היום ההבדל הוא מועט אבל עדיין לפי דעתי יש הבדל.
נערך לאחרונה על ידי Paradise; 20-10-2005 בשעה 18:10.
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
מה קשורה הדרגה אלוהים
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
לא יודע מה איתכם אבל שאני רואה רבע מיליון ישראילם חוגגים בפארק הירקון לאף אחד לא אכפת אם יש זר בהרככב או ישראלי
מכבי ת"א לא באה לפה בשביל לתת לישראלים להתפתח ולקדם את הכדורסל מכבי באה לקדם את מכבי ת"א ומה לךעשות שעם השחקנים הישראלים של היום לא תיקחו אליפות אירופה פיני גרשון מרשה להתנהג איך שהוא רוצה כי אחרי מה שהוא השיג אף אחד לא אומר לו משהו על זה ברור שיתלהבו אני גם הייתי מתלהב אם כל הזמן הייתי מנצח זה קשה לא להשתחצן לא משנה כמה צנועים תהיו
זה פשוט נוראנכתב במקור על ידי linkin
תוקעים את זה במקומות הכי לא קשורים
YBZ
בד"כ אני לא אומר לאנשים מה לחשוב .. ואילו דעות להחזיק
אבל הדעה שלך היא פשוט שגויה.
לא מייצגת את ישראל ?
אז את מי היא מייצגת ? את אוגנדה ?
מה כתוב בעיתונים ..
מכבי תל-אביב הקבוצה עם 4 זרים בהרכב
או מכבי תל-אביב הקבוצה מישראל ?
אבל שוב ... אני מבין את העניין
אתה כל כך צר אופקים, קנאי ושטוף מוח שאתה לא מסוגל לראות מעבר
לחרא ששאר האוהדים האדומים השאירו לפניך
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אלון עזוב אותם הפועל ירושלים מייצג את ישראל אין להם זר אחד כולם ישראלים מדהימים וכוסונים בעיקר מרקוביץ
כאשר הם זכו ביורו טראש כל המדינה הייתה צריכה לחגוג כי הם מייצגים את ישראל ..
אבל מכבי לוקחים את היורוליג פתאום הם לא ישראלים והם מייצגים את הערבים ..
Indianapolis colts Champions!!!
מירו
טנקס
שאתה מראה לכל כך הרבה אנשים תמימים את האור
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
חחחח אלון שיר יפה כתבת בסוף. אתה יכול להיות משורר או משהו.נכתב במקור על ידי Alonh
בעיקרון על זה אני מדבר .. אתה הולך לפי העיתונות. התקשורת הזבלה של ישראל. ואת מי הם מייצגים?
השם מייצג את ישראל בהחלט ועל זה אין ויכוח אני חושב, אבל המבנה? וטוב בוא נגמור עם זה למה כמו שרועי אמר זה נושא חרוש ביותר.
ועוד משהו .. אני לא קנאי, אני גם בקושי אוהד את הפועל, אני רחוק מלאהוד קבוצה ישראלית בכדורסל, העובדה שעשיתי מנוי להפועל השנה זה כדאי שאני יראה כדורסל, ואחרי המשחק נגד נתניה אני חושב שסתם בזבזתי כסף.
בקשר למירו .. אמרתי שהפועל קבוצה ישראלית .. עם מרקוביץ' הרומני וקוז'י .. מצד שני יש גם את טפירו ולימונד ..
ואם אני לא טועה גם מתן נאור נשאר?? בוא נגיד זה יותר ממכבי, או יותר חיוני ממכבי. למרות שאני לא מצדיק את זה, וזה נושא חרוש, בלי זרים אין רמה !.. במיוחד בישראל.
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
כי להבועל אין כסף כי לא היו להם זרים טוביים ולא היו להם ישראלים טובים כשהם היו צריכים
\
כי מכבי מתנהלת נכון
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
נכון מכבי מתנהלת נכון ויציב כבר הרבה שנים ..
וזה המשך דור כזה איך אני אסביר חח .. אבל זה יפסק עוד מעט.. זה משהו שבונים בהרבה זמן
קבוצה לא יכולה לבנות משהו כזה בחודשים עם קניית שחקנים טובים. מכבי היא סוג של אמפריה.
ואני לא אומר שהפועל תקח אליפות הוא מישהי תרוץ ליד מכבי לאליפות. כי זה לא יקרה. צריך בשביל זה זמן.
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel