לדע אמרת שאת מתנתקת להרבה זמןןן ..נכתב במקור על ידי חנצ'וווק
טסה מה זה עקבה לטובה .. :\ לא הבנתי ממש
לדע אמרת שאת מתנתקת להרבה זמןןן ..נכתב במקור על ידי חנצ'וווק
טסה מה זה עקבה לטובה .. :\ לא הבנתי ממש
|
|
טוב עזוב יאללה זה פסדר.. אמממ תתחבר למסנג'ר.. הוספת אותי?
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
איציק..איבדנו אותך=[
תהיה חזק
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אל תשבר...
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
ישששש סוף סוף העבירו לי ת'נקודות מהווינר =]]]
אמממ Ch3MiCaL..תתחבר
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
חחחחחחחחחחחחח ....נכתב במקור על ידי linkin
אנחנו תומכים בך איציק
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
יותר מאוחר אני באמצי עבודה בתולדות .. :|נכתב במקור על ידי חנצ'וווק
מי זה איציק?
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
איזה אחד
את לא מכירה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אוקי..נכתב במקור על ידי linkin
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
חן יצאתי אני באמצע עבודה אני יתחבר בערב ..
ואיציק זה סתם אחד סוסון יםם ..
הוא סמן מיןן כזה .. כולם יודעים פהה![]()
וואי איציק איזה שווה הוא..אחד הסוסים
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
האא חחחחחח.. אוקינכתב במקור על ידי Ch3MiCaL
אמממ ופסדר בערב נדבר.
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F