מזלט אחי...
|
|
יגאל על מה אתהמדבר אני בטוח ששמתי אותך :\
תסתכל יותר טוב רגע =\
לול ^^
תשתף פעולה יא מסרוח >_>
תודה אחי איזה לזיין את היא זה ילך כולם לא נותנות
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!
מזל טוב אחי!
:] תודה על ההקדשה![]()
חחחחחחחחחחחחחחחחח ירון נו זיין אותה >_>
רועי תודה אחי =]
אור יא מלך אוהב'תך אח שלי
תודהה
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()
תודה אחי יא מלךךךךךךךך =]]]]]]]]]נכתב במקור על ידי ~sha{BL}uli~
אורררררר
יא כוסון עולם שליי
מזל טוב אחיי
תודה איציקקקק אחשלוווווו =]
מה המצב? D:
אני בטוח שאותי רק שכחת...
מזל טוב
חחחח תודה אור =]]
שכחתי גם את יגאל אתה לא לבד :]