מזל"ט אחי
|
|
מזל טוב אחוק!!!!!
תודה על ההקדשה![]()
תודה לעופר (Crash`) על הדבר היפה הזה למעלה
מזל טוב
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
איכס יא מנייאק לא הקדשת לי אין בעיה חכה אני מגיע ל10 אם אני יקדיש לך חכה!!
מזל טוב אחי, תודה רבה על ההקדשה חולה עליך![]()
תודה אחי...
אתה תעקוף אותי עוד מעט חח
מזל טוב אח שלי!!
תודה על ההקדשה!
אם אתה לא בא אני מכפכף אותך!
בוא בוא אליי ומזל"ט
מזל טוב..
איזו הקדשה....
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
מזל טוב..
למה אף פעם לא מקדישים לי
אני מתאבד
קרא חוקי חתימות
דניאל אתה לא מתבייש????????
זה אורן.. אני אצל חבר... 0_0
סעמק!!!נכתב במקור על ידי Bboy_Mastik
שוב אני שכחתי מלא~!!
למה לא היית מחובר באותו זמן? זה היה מזכיר לי !!!
סליחה מבטיח לך אתה ראשון ב- 7000
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
יאללה נו בוא אליי כבר משעמם לי טיליםנכתב במקור על ידי PerfectioN
נכתב במקור על ידי Beauty_Angel
האמת, חשבתי עלייך.. אבל פגע בי שלא נתת לי
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
O_oנכתב במקור על ידי Crash`
לא ששכחתי
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו