סבבה אז אני אבוא בע"ה מחר:Boxing:נכתב במקור על ידי 0xyGen
סבבה אז אני אבוא בע"ה מחר:Boxing:נכתב במקור על ידי 0xyGen
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
|
|
הורדתי את boom shake the room של פרינס
גם headstrong של trapt חזק רצחחחחח
חוץ מאלה אני לא מת על האחרים כי זה משהו שאם אתה שומע בלי לראות את המהלכים זה יבש
והצעירים לנצח שהם שמו שם זה חתוך מתוך Alphaville - Forever Young (Techno Remix).mp3
מישהו כבר יודע איך קוראים ל whatcha ya gonna do whatcha ya gonna do ?
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
bad boys?
הקליפים באמת משעממים ב3 בלילה מצטער =]
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
תודה אריאל יא תותח
אלונH יש לך את Alphaville - Forever Young (Techno Remix).mp3 ?
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
רועי אני מאמין שזה הגירסא של סקוטר אבל תבדוק..
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
הורדתי גם את Aly and AJ - Rush
זה השיר מהפירסומת של ה WNBA
תגידו יא זונות למה אתם לא באים במחצית להתקוטט בפורום
זה אחלה זמן
במילא אין מה לראות בHalftime show
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אממ אני בא לפורום ואין אף אחד תמיד
או שאתה על בלתי נראה או משהו ואז אני לא רואה אותך
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
אני תמיד על בלתי נראה
פשוט אף אחד לא כותב הודעות חוץ ממני :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אף אחד לא רואה ריקי לייק במחצית? היה אתמול איזה כושית שהיה לה סודות מחבר שלה לפני שהם מתחתנים היא אמרה לו: היא בוגדת בו כבר 3 שנים, היא עבדה כחשפנית[איזה שמנה מי היה לוקח אותה שתהיה חשפנית], שאלה אותו אם הוא רוצה איתה שלישיה ועם ההוא שהיא בודגת בו איתו שהוא חבר שלו, ואמרה לו שהיא כבה עם יותר מ20 אנשים שהוא חשב שהיא שכבה רק עם 3.
שווה לזפזפ חחח
מעניין לא?
מעניין אותי למה אתה קורא לה כושית ולא שחורה.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
גם אותי מעניין .
(*אהם* פיני *אהם*)
לא יודע למה (אני לועס בזוקה ככה שזה לא יכול להיות ממני) אבל אחרי השיעול שלי יש פה ריח מסריח .
=/
אולי בגלל שאתה אוהד הפועל ירושלים
כולכם מוזרים
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
אני בפורום אבל מת פה כל הזמן אני שולח הודעות לעצמי
אתמול שלחתי בתחילת המשחק עד הבוקר לא עניתם לי
כי......התכוונתי שחורה וכתבתי כושית...אני דיסלקט של מילים נרדפותנכתב במקור על ידי הקוסם האפל