קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-04-2012, 10:38
  2. כנסו בבקשה עוד משחק רשת ישראלי חדש !!!
    על ידי spaky3 בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 12:01
  3. LimeWire Pro v4.9.29 Final
    על ידי Fury בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2005, 04:10
  4. The Bat! 3.60 Professional Edition Final / Home edition Final
    על ידי Fury בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2005, 05:52
  5. ConcreteFX Kubik VSTi 2.16 Final
    על ידי Fury בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 18:52
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 49

Final 4 ישראלי! - עמוד 3

  1. #31
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    כן אה ...
    איזה כיף זה יהיה .
    עוד אליפות, עוד צלחת, עוד תואר לספרים, ממש טוב !
    רק טבעת זה יהיה חדש . טוב מאוד אפילו ...

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    גם אני חושב
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  4. #33

    ברירת מחדל

    גם אם לראשון היו משתפרים האחוזים מהעונשין זה לא היה עוזר להם אם הפועל היו לקוחים ריבאונד וסוגרים כמו שצריך...
    אבל זה לא קרה ובגלל זה המשחק היה נראה מעפן וכל שנייה פאולים מתחת לסל וכל שנייה התקפות חוזרות

  5. #34
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    ירושלים לא מתקרבים לרמה של מכבי ת"א (שלא גבוהה במיוחד אגב).

    דו ספרתי למכבי ברבעים הראשונים ירושלים תעשה קולות של מאבק אבל זה יגמר במחצית השנייה כמו תמיד.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  6. #35
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אוהדי הפועל קהל עלוב שמנסה להיות ברמת שנאה של אוהדי הפועל ת"א שהם באמת שונאים מהלב
    הם יוצאים עלובים שורקים בוז לא נותנים כבוד בסיסי זה נראה כמו שבכל כיתה יש תילד החנון עם הגרביים והסנדלים שמקלל בגלל שהוא ראה תערס מקלל ? אז ככה אוהדי הפעול נראים כאלה שלא קשור להם שמעון מזרחי תתאבד כזה וזה
    בקיצור פשוט תצוגה עלובה

  7. #36

    ברירת מחדל

    היום הגמר !!!!!!
    אללה הפועל!!!!!1
    סתכלו ב ONE בזירת המשחק יש כתבות דווקא מעניינות.

    הגיע הזמן שטפירו יגיע למשחק הזה כמו גדול (חולה על הבנאדם)

  8. #37
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    טוב סנדמן
    יש נושא חדש - חמישי - לילה של גמרים
    דברו על המשחק שם .

  9. #38
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רק בישראל
    שרון ששון מקבל עבירה בלתי ספורטיבית על ספק-נגיעה במתפרצת ...
    שהיה אפשר לא לשרוק כלום ( ירושלים היו מעדיפים את זה גם כמו שהעונשין שלהם נראה )

    עידו קוז'יקרו הולך לראש של שרון ששון בקרש סל, מצליח לפצוע אותו ביד
    אבל מקבל עבירה רגילה

    זה בלתי יאומן אני אומר לך
    פשוט שערורייה
    יותר שערורייה מזה אני לא מכיר





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  10. #39
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    העיקר מכבי ינצחו
    להשתיק ת'מכוערים האלו
    אגהב הישראלים של ירושלים דחלילים הלילה

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  11. #40
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הפועל ירושלים מעפנים
    נגמרו התירוצים
    זה לא הכסף
    זה לא הישראלים
    זה פשוט שמכבי יותר טובה

    והאוהדים של הפועל
    ביזיון
    מה אתם מקללים את פיני
    מה אתם מתעסקים בווילי
    אפילו לניקו לא הצליחו לחטוף

    כל מקרה
    מי זה הוראס ג'נקינס





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  12. #41
    The 0ne
    אורח

    ברירת מחדל

    אני נזכר בצסקא ויש לי דמעות בעיניים נזכר כמו שהיא שחטה את מכבי בגמר היורוליג .... כמה חבל שקבוצה כמו צסקא לא בפיינל פור הזה ... חבל חבל , לא נורא שנה הבאה עידן מכבי נגמר הכוכבים עוזבים וההגמוניה הצהובה מתפוררת !! אני מאוד מקווה שירושלים תגידל את התקציב ותביא שחקנים טובים מהדרג הראשון באירופה , מאמן הגנה טוב כמו מסינה ואז יהיה סיפור שונה לגמרי מאוד מאוד מקווה .... והקהל של הפועל אני מת עליו !! כמה טוב זה עושה לי ש 5 אלף אדומים מקללים את גרשון הדובדבן השמנמן כי זה באמת מגיע לו ... ולסיום : גמר היורוליג 2005-06 לא אשכח לעולם !!
    נערך לאחרונה על ידי The 0ne; 09-06-2006 בשעה 00:13.

  13. #42
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,417
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    =)

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי The 0ne
    אני נזכר בצסקא ויש לי דמעות בעיניים נזכר כמו שהיא שחטה את מכבי בגמר היורוליג .... כמה חבל שקבוצה כמו צסקא לא בפיינל פור הזה ... חבל חבל , לא נורא שנה הבאה עידן מכבי נגמר הכוכבים עוזבים וההגמוניה הצהובה מתפוררת !! אני מאוד מקווה שירושלים תגידל את התקציב ותביא שחקנים טובים מהדרג הראשון באירופה , מאמן הגנה טוב כמו מסינה ואז יהיה סיפור שונה לגמרי מאוד מאוד מקווה .... והקהל של הפועל אני מת עליו !! כמה טוב זה עושה לי ש 5 אלף אדומים מקללים את גרשון הדובדבן השמנמן כי זה באמת מגיע לו ... ולסיום : גמר היורוליג 2005-06 לא אשכח לעולם !!
    בוא נתחיל עם זה שצסקא לא פירקה את מכבי...היה גמר צצמוד פחות או יותר...אם כבר מדברים על פירוקים תראה איך מכבי פירקה את הפועל הרבע האחרון (שהוא הרבע הכי טוב של הפועל).

    הכוכבים של מכבי אולי עוזבים..אבל יבואו חדשים תיהיה בטוח..
    ופיני ה"דובדבן השמנמן" ניצח את הפועל 5 פעמים העונה פעם בגמר הגביע ופעם בפינל פור הגיע ועוד 3 בעונה הרגילה הגיע לגמר הגביע 3 פעמים ברציפות וזכה פעמיים...אז פעם הבאה תשפוט מישהו לפי ההישגים ולי לפי איך שהוא נראה..

  14. #43
    The 0ne
    אורח

    ברירת מחדל

    אתה צודק היא לא פירקה ... היא שחטה !!! היה שם בשלב מסויים איזה 15 הפרש ועוד איזה 12 אלף צהובים ולמרות זאת צסקא שחטה אותם ......ואני לא שופט את גרשון לפי מראה אלא בגלל ההתנהגות המגעילה והשחצנית שלו !! קיצר שנה הבאה מכבי מפורקת וכולם יאמרו אמןן !!!

  15. #44
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    the 0ne מה שאתה חושב לא משנה כי אתה סתם אוהד הפועל מסכן
    אז שמור את זה לעצמך





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  16. #45
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אגב
    ד''ש חם מדינמו מוסקבה=]
    דומאני שלח נשיקה,היא הגיעה ב80 אחוז מהשדה=]

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 21:22.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,163 | הודעות: 8,214,757 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect