כן אה ...
איזה כיף זה יהיה .
עוד אליפות, עוד צלחת, עוד תואר לספרים, ממש טוב !
רק טבעת זה יהיה חדש . טוב מאוד אפילו ...
כן אה ...
איזה כיף זה יהיה .
עוד אליפות, עוד צלחת, עוד תואר לספרים, ממש טוב !
רק טבעת זה יהיה חדש . טוב מאוד אפילו ...
|
|
גם אני חושב![]()
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
גם אם לראשון היו משתפרים האחוזים מהעונשין זה לא היה עוזר להם אם הפועל היו לקוחים ריבאונד וסוגרים כמו שצריך...
אבל זה לא קרה ובגלל זה המשחק היה נראה מעפן וכל שנייה פאולים מתחת לסל וכל שנייה התקפות חוזרות
ירושלים לא מתקרבים לרמה של מכבי ת"א (שלא גבוהה במיוחד אגב).
דו ספרתי למכבי ברבעים הראשונים ירושלים תעשה קולות של מאבק אבל זה יגמר במחצית השנייה כמו תמיד.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
אוהדי הפועל קהל עלוב שמנסה להיות ברמת שנאה של אוהדי הפועל ת"א שהם באמת שונאים מהלב
הם יוצאים עלובים שורקים בוז לא נותנים כבוד בסיסי זה נראה כמו שבכל כיתה יש תילד החנון עם הגרביים והסנדלים שמקלל בגלל שהוא ראה תערס מקלל ? אז ככה אוהדי הפעול נראים כאלה שלא קשור להם שמעון מזרחי תתאבד כזה וזה
בקיצור פשוט תצוגה עלובה
היום הגמר !!!!!!
אללה הפועל!!!!!1
סתכלו ב ONE בזירת המשחק יש כתבות דווקא מעניינות.
הגיע הזמן שטפירו יגיע למשחק הזה כמו גדול (חולה על הבנאדם)
רק בישראל
שרון ששון מקבל עבירה בלתי ספורטיבית על ספק-נגיעה במתפרצת ...
שהיה אפשר לא לשרוק כלום ( ירושלים היו מעדיפים את זה גם כמו שהעונשין שלהם נראה )
עידו קוז'יקרו הולך לראש של שרון ששון בקרש סל, מצליח לפצוע אותו ביד
אבל מקבל עבירה רגילה
זה בלתי יאומן אני אומר לך
פשוט שערורייה
יותר שערורייה מזה אני לא מכיר
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
העיקר מכבי ינצחו
להשתיק ת'מכוערים האלו
אגהב הישראלים של ירושלים דחלילים הלילה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
הפועל ירושלים מעפנים
נגמרו התירוצים
זה לא הכסף
זה לא הישראלים
זה פשוט שמכבי יותר טובה
והאוהדים של הפועל
ביזיון
מה אתם מקללים את פיני
מה אתם מתעסקים בווילי
אפילו לניקו לא הצליחו לחטוף
כל מקרה
מי זה הוראס ג'נקינס
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני נזכר בצסקא ויש לי דמעות בעיניים נזכר כמו שהיא שחטה את מכבי בגמר היורוליג .... כמה חבל שקבוצה כמו צסקא לא בפיינל פור הזה ... חבל חבל , לא נורא שנה הבאה עידן מכבי נגמר הכוכבים עוזבים וההגמוניה הצהובה מתפוררת !! אני מאוד מקווה שירושלים תגידל את התקציב ותביא שחקנים טובים מהדרג הראשון באירופה , מאמן הגנה טוב כמו מסינה ואז יהיה סיפור שונה לגמרי מאוד מאוד מקווה .... והקהל של הפועל אני מת עליו !! כמה טוב זה עושה לי ש 5 אלף אדומים מקללים את גרשון הדובדבן השמנמן כי זה באמת מגיע לו ... ולסיום : גמר היורוליג 2005-06 לא אשכח לעולם !!
נערך לאחרונה על ידי The 0ne; 09-06-2006 בשעה 00:13.
בוא נתחיל עם זה שצסקא לא פירקה את מכבי...היה גמר צצמוד פחות או יותר...אם כבר מדברים על פירוקים תראה איך מכבי פירקה את הפועל הרבע האחרון (שהוא הרבע הכי טוב של הפועל).נכתב במקור על ידי The 0ne
הכוכבים של מכבי אולי עוזבים..אבל יבואו חדשים תיהיה בטוח..
ופיני ה"דובדבן השמנמן" ניצח את הפועל 5 פעמים העונה פעם בגמר הגביע ופעם בפינל פור הגיע ועוד 3 בעונה הרגילה הגיע לגמר הגביע 3 פעמים ברציפות וזכה פעמיים...אז פעם הבאה תשפוט מישהו לפי ההישגים ולי לפי איך שהוא נראה..
אתה צודק היא לא פירקה ... היא שחטה !!! היה שם בשלב מסויים איזה 15 הפרש ועוד איזה 12 אלף צהובים ולמרות זאת צסקא שחטה אותם ......ואני לא שופט את גרשון לפי מראה אלא בגלל ההתנהגות המגעילה והשחצנית שלו !! קיצר שנה הבאה מכבי מפורקת וכולם יאמרו אמןן !!!
the 0ne מה שאתה חושב לא משנה כי אתה סתם אוהד הפועל מסכן
אז שמור את זה לעצמך
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אגב
ד''ש חם מדינמו מוסקבה=]
דומאני שלח נשיקה,היא הגיעה ב80 אחוז מהשדה=]
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]