היה כיף בחופש
איזה באסה שחוזרים![]()
היה כיף בחופש
איזה באסה שחוזרים![]()
|
|
במילא לא עשיתה כלום בחופש :| אה בעצם ביליתה בהרבה אשכולות לילה שכחתי
באסה=\
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
נעוצוווזס
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
יאיי=]] חח
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
אחד החופשי הכייפים שהיו לי..עבר זריז החופש..מרגיש שניצלתי אותו רצח..הספקתי לעשות כל מה שתיכננתי ועשיתי אפילו דברים שלא חשבתי שאני יעשה בחופש..היה בקטנה כמה ימים משעממים..
ולמדתי בחופש הזה כמה דברים לחיים..חברים ובחורות באים והולכים אבל חברים בדם נשארים תמיד..בחיים אני לא יריב עם מישו' על סיגריות ולא על בחורות..
נערך לאחרונה על ידי בוני; 02-09-2006 בשעה 22:13.
לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר
ביי דוג !
אוהב אותך חבל :'( ...
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
חח אני לצערי זז לישון מוקדם גם מחר צבא:]
אזרחות ממממ דבר טוב
אישית החופש הזה נמשך לי המוןןן זמן
כי בערך 5 חודשים לפני החופש כבר הפסקתי ללכת לבצפר
אבל ממחר
פאק זה אשכרה ממחר
אני הולך לאנקורי
יא כמו גדול
קיצר
היה חופש אחלה
יהיה זכרו ברוך
תודה לעצמי על הכוסונית למעלה:Boxing:
אללללללללללה ביצפר:|
חחח באים ל10 דקות והולכים לרן מה אתם בוכים.
אתה תיהיה עם חבר שלי בביצפר...(אם תהולך לאנקורי בראשון)...ג'יג'ני סוס כזה...קשה לפספסנכתב במקור על ידי -צונזר-
לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר
אווףףף בית ספר חחח
טוב מחר יום ראשון לא נורא עד 12 לומדים ביום הראשון של בית ספר=]]
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
סוכות עוד 3 שבועות![]()
מתי ראש השנה כיפורים וסוכות?
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה