עשיתי את זה כמו טמבל ואח שלי שואל אותי מה אני עושה אמרתי לו שאני לא יודעעע חחחחחחחחחח
|
|
אני הולך להשמע אידיוט אבל באמת יצא שהקוים על היד יצרו את האות נ' ובחרתי את השם ניר
אולי אני מוטציה או משהו אני לא יודע למה אבל אני מרגיש שאני חוטף התקף לב
נערך לאחרונה על ידי Answ3R; 14-09-2006 בשעה 21:48.
חח צפוי ונחמד