נכתב במקור על ידי Alonh
men זה רבים של man ...
וטימור איזה דסקטופ סוס
נכתב במקור על ידי Alonh
men זה רבים של man ...
וטימור איזה דסקטופ סוס
נערך לאחרונה על ידי IdanB.o; 24-09-2006 בשעה 21:21.
[center]
|
|
רושמים באמת
Every man's dream
כי זה חלומו של כל איש
לכן
Men לא מתאים שם..
נערך לאחרונה על ידי J0HNiE; 24-09-2006 בשעה 21:34.