הסקין החדש שולט :[
|
|
אני לא יכול להזהיר מפקחים ומעלה
זה בכוונה?
הבעיה עם הלוקדאון זה שאם אני רוצה לשים לינק אחד זה בסדר, אבל אם אני רוצה לשים שניים אני כבר מתחיל להסתבך.
בברכה, MicroT.You'll Never Walk Alone!
אממ.. עכשיו סתם בדקתי בקשר ללוקדאון
עדיין יש בעיה
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
- תומר,
tomer@tomer.name
אצלי עובד הכל טובש
רק שאלה אחת
מתי בערך יתוקנו הנק'?