תודה
תודה אחי
10X
~~יהודי מאמין מצביע ימין!~~ ~~מוות ל"ערכים"!~~
מלךךךך
ty
נכתב במקור על ידי ארטור33 תודה אחי! ...........
thx
תתתתתתודה
חוקי הפורום