עשתי היום מבחן נראה לי הלך טוב ידעתי הכול במתמטיקה אבל בגאומטריה
התחלטי להזיע חחחח וקצת התבלבתי שמה ולא היה מסודר נראה לי משהו כמו 80 :|
מחר יום שני היום הכי שנוא אלי בשבוע אוף אוף אוף
|
|
אצלנו לא לומדים ערבית ביוד רק במגמות
אצמלינו בי' יש בגרות בערבית ואני אכשל ולא תהייה לי תעודת בגרותת((((((((((((((((
נערך לאחרונה על ידי OzzY; 12-11-2006 בשעה 23:13.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
אהלן חברה שנים לא הייתי באשכול כזה
מנשמע תומר וכולם?
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()
ישי אל תתווכח לנו יש בגרות
שאוליייי מה קרה נעלמת לנוווווווווו
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
וואלה לא יודע חחח
אני נכנס לפורום מידי פעם
אבל כבר אין לי כוח להגיב חחח
מה ככה מה מספרים
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()
סתם החיים קשיםם
מה איתך
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
נו תומר היה אמור להיות היום מכות בבליך אתה יודע?
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!
כן ראיתי את א חחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נערך לאחרונה על ידי OzzY; 12-11-2006 בשעה 23:31.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
תערוך את הודעה תכתוב א.
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!
מה למה קשים?
לימודים וזה?
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()
חזרתי מטיול אופניים סחוט יאלה נגמרו המבחנים ברוך השם
לילה טוב
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
שאולי מה איתך? מה עם החברה שלך?
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!