מזלטוב
מזלטוב
|
|
מזל"ט אחי
תודה כולם ומה אתם אומרים לי על הבר מצווה? :X
זה היה לפני 12 ימים :\
מזל טוב!!!ווי הבאת לי הקדשה מבטיח לא לשכוח אותך ב3000 =]
נערך לאחרונה על ידי BarX; 30-11-2006 בשעה 18:05.
תודה על ההקדשה אחי
מזל טוב
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
מזל טוב .
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
מזל"ט..