אחי פשוט תחזיר את הנקודות ותפסיק להקשות.
אחי פשוט תחזיר את הנקודות ותפסיק להקשות.
|
|
אחי מאיפה אני אמור לדעת את זה?
לא יכולה להיות שום הוכחה שהוא שינה או שאתה שינית.
לא נרא לי שתוכלו לראות כי זה הודעה פטית אבל הנה:
http://www.atraf-f.net/private.php?d...pm&pmid=133085
![]()
I Keep The Bible In A Pool Of Blood,So That None Of Its Lies Can Affect Me!!!!!!!!
תצלם לי תמונות מסך של ההודעות הפרטיות בבקשה.
אי אפשר לראות אחי חחח למה אם לכל אחד היה את הלינק הוא היה יכול לקרוא לכל אחד את הפרטיות:|
תשלח תמונה לחיים לפרטי וזהו
מה זה בעל המשתמש זה לא אתה בעל המשתמש?
אחי אנחנו פורום מספיק מכובד שאנשים יודעים בלי שאלות ובלי שאומרים מראש שצריך להעביר את כל הפרטיים וכל זה.
אנחנו לא נובים שמשחקים אותה ראש קטן וגם אותך אני מכיר שתור אחד שלא מרמה. אחנו לא נובים פה.
אז קיצר תחזיר לו כי זה לא בסדר מכרת לו משתמש שאתה מחשיב אותו כשלך בכלל.
חיים אחי אין לו מה לצלם מעולם לא דיברתי איתו חוץ מהתגבוה שלי באשכול שלו...
מי רוצה כבוד לא מבקש כבוד
חתימך נערכה מאחר ועברה על סעיף בחוקי החתימות.
ספוילר:
אם זה באמת מה שאתה אומר אז לא יהיה לו מה לשלוח ואתה לא תיהיה חייב לשלוח לו נק'.
בלי לחץ אחי אם לא דיברת איתו אז אין לך מה לדאוג.
אבל למה לי להחזיר לו את הנקודות אים אין לי תמשתמש
ואני לא בעל המשתמש אמרתי לו שהוא לא שלי המשתמש והוא בכל זאת קנה
הבעייה שאני רוצה משתמש לשם מאיפה אני יביא עכשיו משתמש לשם?