קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-11-2008, 18:00
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-11-2008, 18:00
  3. IPL - טלאי ליגת העל הישראלית 2007
    על ידי sequin בפורום משחקי ספורט
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-06-2007, 19:00
  4. ליגת העל (טוטו) מחזור 19 התוצאות
    על ידי Troy בפורום כדורגל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-01-2006, 23:08
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 5 << ראשון 12345 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 67

ליגת העל הישראלית - מחזור 24. - עמוד 3

  1. #31
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,130
    לייקים
    0
    נקודות
    5

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Desire צפיה בהודעה
    נו ומה אתה רוצה שקל?
    לא טוב לך אל תסתכל...
    אווירה טובה.. מה טוב בלקלל כל היום, ולעשות ספאם? איזה אווירה פה..
    ויתרתי לבן אדם פה מכל המשתמשים בעולם.. הוא מצפצף עלי אז שינוח קצת..
    וHyper אל תתחיל לי איתי גם.. גם אתה תגיד שתוק, גם אתה תקבל לא אכפת לי..
    אני מדבר יפה, דברו אלי יפה.. כולה כדורגללללל תפסיקו להיות אנשים כבדיםםם, תתבגרווו
    כבר.. אז אתם מקום 1.... כל הכבודדד, בגלל זה לקלל? בגלל זה לבלבל במוח לכל הפורום?
    בגלל זה לא לדבר יפה.. אמרתי משהו רע? כולה אמרתי זה ל24 שעות.. אני לא מבין פה אנשים..
    מה יש להתעצבן? אתם מקום 1?.. אז למה להוסיף שתוק?..
    בואנה תסתכל על התגובות שלך אתה תמיד אומר
    "מי מקום ראשון? זהו שתוק"

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש כבוד האוואטר של Desire
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,351
    לייקים
    12
    נקודות
    1,853
    משפט מחץ
    אם דוחפים לעכבר 2 ק"ג אורז, בסוף הוא מת

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ג'ון בריון צפיה בהודעה
    לא נראה לי שאתה מדבר יפה.
    בחייאת, אם מישהו צריך לקבל השעייה, זה אתה, לא אני.
    סליחה?.. מי ישמע מזה מסכן? כאילו מה אמרתי לך.. תתבגר כבררר..
    אתה אומר לי שתוק, ואני אומר לך שעוד פעם אחת אתה תגיד ככה ותקבל השעיה,
    ובכוונה אתה אומר שוב בפעם השנייה.. אז מה אתה רוצה שאני יתן לך נשיקה על המצח..
    שהמשתמש שלך ינוח קצת.. עד מחר, ותחזור..
    וHyper אני תמיד אומר את זה אחרי שחגי אמר לי את זה בפעם הראשונה.. אף פעם לא אמרתי
    את זה לפני כן.. תמיד שתקתי, שתקתי, והוא רשם לי שתוק, אז החזרתי אמרתי סבבה..
    עכשיו אני אומר לו טוב תספיק ודבר יפה, והוא אומר דווקא, אז בסדר שישא בתוצאות..
    ולא להמשיך לירשום בבקשה פה, אתה רוצה דבר במשוב או בפרטי.. יום טוב
    נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:29.

  4. #33
    ג'ון בריון
    אורח

    ברירת מחדל

    12
    נערך לאחרונה על ידי ג'ון בריון; 10-03-2007 בשעה 18:31.

  5. #34
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    כולה כדורגללללל תפסיקו להיות אנשים כבדיםםם, תתבגרוו

    סעמק פורום כדורגל היה לפנייך ויהיה אחרייך
    אז אמרו לך שתוק
    לא התכוון במובן המילולי של "תומר הראשי הנכבד אל תדבר"
    זאת התלהבות של כדורגל
    מה ישלך=\
    קללות כאלו לא כל כך פוגעות אל תהיה ילד קטן ותבכה על שטויות.
    .
    ואני כן רוהצ להסתכל כי חשוב לי הפורום הזה אבל נמאס לראות את כל המושעים שאתה מסדר לנו ונמאס לראות כמה שתה חונק ת'פורום
    אתה לא טוב לפורום=\

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  6. #35
    משתמש כבוד האוואטר של Desire
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,351
    לייקים
    12
    נקודות
    1,853
    משפט מחץ
    אם דוחפים לעכבר 2 ק"ג אורז, בסוף הוא מת

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ג'ון בריון צפיה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחח
    אתה מבין שאתה סותר את עצמך.
    אתה חושב שמותר לך הכל רק בגלל שאתה ראשי.
    אתה פשוט פתטי ועלוב, וכן, אמרתי את זה, תשעה אותי? רק לא זה.
    הרסת את הפורום
    חתיכת חרא מסריח דו פרצופי מפגר
    לא אני לא יתן לך השעיה....
    קיבלת כבר עונש.. אתה רוצה אתה יכול להמשיך לקלל...
    תהנה אחי, אהה וכל הכבוד על המקום ה1 ל24 שעות..
    חחחח Linikh.. אותי חונקים? כולם לא סובלים אותך בגלל התגובות שלך על מה אתה מדבר בכלל..
    תראה בראשיים איך אתה מדבר?.. אפילו לחברים שלך אתה לא ידוע לדבר יפה.. לא קשור על המילה שתוק..
    זה קשור על הקטע שאומרים לו תפסיק פעם ראשונה, וכבר לפני יומיים אמרתי לו תפסיק בפורום משוב על הימורים,
    ובפרטי, ולפני 3 חודשיים כשהייתי מפקח אמרתי לו להפסיק, וכל פעם אני אומר לו להפסיק, והבן אדם שם עלי זין,
    אז שיקבל השעיה ליום מה קרה.. שינוח קצת.. אתה לא ראית הכול אז אל תרצה לי פה על זה שאני הורס אווירה וכ'ו..
    יש לך בעיה תירשום בראשיים, תתלונן יש לך את כל הזכות שבעולם
    נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:34.

  7. #36
    ג'ון בריון
    אורח

    ברירת מחדל

    רק בגלל שלי יש כבוד, אני יודע לערוך אחרי שטויות שאני עושה
    אתה רצית לצטט, תהנה.

    ודרך אגב... את העונש?
    העונש הוא לפורום כולו
    והעונש הוא שאתה ראשי.

  8. #37
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ג'ון בריון צפיה בהודעה
    רק בגלל שלי יש כבוד, אני יודע לערוך אחרי שטויות שאני עושה
    אתה רצית לצטט, תהנה.

    ודרך אגב... את העונש?
    העונש הוא לפורום כולו
    והעונש הוא שאתה ראשי.
    גם אני תוהה איך הוא נהיה ראשי=\

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  9. #38
    ג'ון בריון
    אורח

    ברירת מחדל

    *אהמ*פרוטקציות*אהמ*?

  10. #39
    משתמש כבוד האוואטר של Desire
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,351
    לייקים
    12
    נקודות
    1,853
    משפט מחץ
    אם דוחפים לעכבר 2 ק"ג אורז, בסוף הוא מת

    ברירת מחדל

    איזה יופי לראות אותכם משתפים פעולה :]
    אני נהנה מזה שאתם רואים איך אני ראשי...
    תהנו אנשים.. וחגי אתה במיוחד.. אחרי שהלכת לבקש משתמש כבוד חחח..
    וLinkinh אם אתה כל כך תוהה תשאל את החברים שלך בראשיים יענו לך..
    נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:37.

  11. #40
    ג'ון בריון
    אורח

    ברירת מחדל

    הלכתי לבקש משתמש כבוד?
    מוזר, לא דיברתי עם אור.
    תאמין לי שעשיתי הרבה יותר ממך, וכל משתמש בפורום הזה עשה יותר ממך בשביל הפורום הזה.
    אתה רק יודע להרוס.
    שים לב שיש לי כבוד לאנשים
    אבל אתה לא "אנשים" אז לא. אין לי כבוד אלייך.
    מתי תקלוט את זה? אף אחד לא אוהב אותך !

  12. #41
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ממ הכי חשוב,דיסייר..שתזכור שזה פורום ולא החיים..
    אחרי זה תלמד להתמודד עם דעות של אחרים
    בחיים האמיתיים לא תוכל לתת באן למי שיגיד לך לשתוק=\

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  13. #42
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    73
    הודעות
    307
    לייקים
    0
    נקודות
    70

    ברירת מחדל

    Carter אני לא מבין אותך
    באמת שאני לא מבין אותך
    אתה נותן לעצמך לפתוח את הפה על כל האוהדים של הקבוצות שאתה אוהד את הבועל בקושי שנה
    ומשחק אותה אוהד וותיק, אפילו מנוי אין לך.
    אז כשמישהו בא ומדבר על הבועל אתה מתנהג ככה?
    עדיף שתשתוק, באמת.

  14. #43
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל

    תוריד תבאן
    ונועמקו זה כדורגל אפשר לחשבו מה הוא עסה
    נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-03-2007 בשעה 18:44.
    Siete

  15. #44
    משתמש כבוד האוואטר של Desire
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,351
    לייקים
    12
    נקודות
    1,853
    משפט מחץ
    אם דוחפים לעכבר 2 ק"ג אורז, בסוף הוא מת

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ג'ון בריון צפיה בהודעה
    הלכתי לבקש משתמש כבוד?
    מוזר, לא דיברתי עם אור.
    תאמין לי שעשיתי הרבה יותר ממך, וכל משתמש בפורום הזה עשה יותר ממך בשביל הפורום הזה.
    אתה רק יודע להרוס.
    שים לב שיש לי כבוד לאנשים
    אבל אתה לא "אנשים" אז לא. אין לי כבוד אלייך.
    מתי תקלוט את זה? אף אחד לא אוהב אותך !
    בוא נעשה סקר?
    כמה אנשים בפורום לא סובלים אותך?
    פתחתי נושא בראשיים עלייך, כולם רושמים שאתה בן אדם חסר כבוד, שאתה חושב שאתה ילד בן
    30 ואתה כולה בן 14.. חבל שאני לא יכול להביא לך את הנושא.. אז עזוב אני לא יפתח דיון פה
    ליד כולם.. אם עשית יותר ממני איך זה שרצו להעיף אותך אפילו כמנהל פורום משוב? חח... אם
    לא היית פורש לבד היו מעיפים אותך אם אתה רוצה לדעת... ואחי מצטער להגיד לך אני לא צריך שיאהבו
    אותי, זה פורום, זה וירטואלי.. אני מקווה שאתה לא לוקח הכול אישי.. ורביד מספיק, עזוב אתה בן 18..
    אם לא היית בגיל הזה הייתי רב איתך ממך ממזמן.. אבל אני יודע שאין טעם... ועוד דבר חגי.. אם לא תרמתי
    כלום, סתם הייתי מפקח, סתם אני ראשי...
    נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:45.

  16. #45
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    73
    הודעות
    307
    לייקים
    0
    נקודות
    70

    ברירת מחדל

    skylancer מה שהוא עשה זה שהוא תופס פה תחת על כולם
    שיתסכל קודם על עצמו

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:54.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,420 | הודעות: 8,215,014 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect