|
|
סליחה?.. מי ישמע מזה מסכן? כאילו מה אמרתי לך.. תתבגר כבררר..
אתה אומר לי שתוק, ואני אומר לך שעוד פעם אחת אתה תגיד ככה ותקבל השעיה,
ובכוונה אתה אומר שוב בפעם השנייה.. אז מה אתה רוצה שאני יתן לך נשיקה על המצח..
שהמשתמש שלך ינוח קצת.. עד מחר, ותחזור..
וHyper אני תמיד אומר את זה אחרי שחגי אמר לי את זה בפעם הראשונה.. אף פעם לא אמרתי
את זה לפני כן.. תמיד שתקתי, שתקתי, והוא רשם לי שתוק, אז החזרתי אמרתי סבבה..
עכשיו אני אומר לו טוב תספיק ודבר יפה, והוא אומר דווקא, אז בסדר שישא בתוצאות..
ולא להמשיך לירשום בבקשה פה, אתה רוצה דבר במשוב או בפרטי.. יום טוב
נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:29.
12
נערך לאחרונה על ידי ג'ון בריון; 10-03-2007 בשעה 18:31.
כולה כדורגללללל תפסיקו להיות אנשים כבדיםםם, תתבגרוו
סעמק פורום כדורגל היה לפנייך ויהיה אחרייך
אז אמרו לך שתוק
לא התכוון במובן המילולי של "תומר הראשי הנכבד אל תדבר"
זאת התלהבות של כדורגל
מה ישלך=\
קללות כאלו לא כל כך פוגעות אל תהיה ילד קטן ותבכה על שטויות.
.
ואני כן רוהצ להסתכל כי חשוב לי הפורום הזה אבל נמאס לראות את כל המושעים שאתה מסדר לנו ונמאס לראות כמה שתה חונק ת'פורום
אתה לא טוב לפורום=\
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
לא אני לא יתן לך השעיה....
קיבלת כבר עונש.. אתה רוצה אתה יכול להמשיך לקלל...
תהנה אחי, אהה וכל הכבוד על המקום ה1 ל24 שעות..
חחחח Linikh.. אותי חונקים? כולם לא סובלים אותך בגלל התגובות שלך על מה אתה מדבר בכלל..
תראה בראשיים איך אתה מדבר?.. אפילו לחברים שלך אתה לא ידוע לדבר יפה.. לא קשור על המילה שתוק..
זה קשור על הקטע שאומרים לו תפסיק פעם ראשונה, וכבר לפני יומיים אמרתי לו תפסיק בפורום משוב על הימורים,
ובפרטי, ולפני 3 חודשיים כשהייתי מפקח אמרתי לו להפסיק, וכל פעם אני אומר לו להפסיק, והבן אדם שם עלי זין,
אז שיקבל השעיה ליום מה קרה.. שינוח קצת.. אתה לא ראית הכול אז אל תרצה לי פה על זה שאני הורס אווירה וכ'ו..
יש לך בעיה תירשום בראשיים, תתלונן יש לך את כל הזכות שבעולם
נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:34.
רק בגלל שלי יש כבוד, אני יודע לערוך אחרי שטויות שאני עושה
אתה רצית לצטט, תהנה.
ודרך אגב... את העונש?
העונש הוא לפורום כולו
והעונש הוא שאתה ראשי.
*אהמ*פרוטקציות*אהמ*?
איזה יופי לראות אותכם משתפים פעולה :]
אני נהנה מזה שאתם רואים איך אני ראשי...
תהנו אנשים.. וחגי אתה במיוחד.. אחרי שהלכת לבקש משתמש כבוד חחח..
וLinkinh אם אתה כל כך תוהה תשאל את החברים שלך בראשיים יענו לך..
נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:37.
הלכתי לבקש משתמש כבוד?
מוזר, לא דיברתי עם אור.
תאמין לי שעשיתי הרבה יותר ממך, וכל משתמש בפורום הזה עשה יותר ממך בשביל הפורום הזה.
אתה רק יודע להרוס.
שים לב שיש לי כבוד לאנשים
אבל אתה לא "אנשים" אז לא. אין לי כבוד אלייך.
מתי תקלוט את זה? אף אחד לא אוהב אותך !
ממ הכי חשוב,דיסייר..שתזכור שזה פורום ולא החיים..
אחרי זה תלמד להתמודד עם דעות של אחרים
בחיים האמיתיים לא תוכל לתת באן למי שיגיד לך לשתוק=\
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
Carter אני לא מבין אותך
באמת שאני לא מבין אותך
אתה נותן לעצמך לפתוח את הפה על כל האוהדים של הקבוצות שאתה אוהד את הבועל בקושי שנה
ומשחק אותה אוהד וותיק, אפילו מנוי אין לך.
אז כשמישהו בא ומדבר על הבועל אתה מתנהג ככה?
עדיף שתשתוק, באמת.
תוריד תבאן
ונועמקו זה כדורגל אפשר לחשבו מה הוא עסה
נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-03-2007 בשעה 18:44.
Siete
בוא נעשה סקר?
כמה אנשים בפורום לא סובלים אותך?
פתחתי נושא בראשיים עלייך, כולם רושמים שאתה בן אדם חסר כבוד, שאתה חושב שאתה ילד בן
30 ואתה כולה בן 14.. חבל שאני לא יכול להביא לך את הנושא.. אז עזוב אני לא יפתח דיון פה
ליד כולם.. אם עשית יותר ממני איך זה שרצו להעיף אותך אפילו כמנהל פורום משוב? חח... אם
לא היית פורש לבד היו מעיפים אותך אם אתה רוצה לדעת... ואחי מצטער להגיד לך אני לא צריך שיאהבו
אותי, זה פורום, זה וירטואלי.. אני מקווה שאתה לא לוקח הכול אישי.. ורביד מספיק, עזוב אתה בן 18..
אם לא היית בגיל הזה הייתי רב איתך ממך ממזמן.. אבל אני יודע שאין טעם... ועוד דבר חגי.. אם לא תרמתי
כלום, סתם הייתי מפקח, סתם אני ראשי...
נערך לאחרונה על ידי Desire; 10-03-2007 בשעה 18:45.
skylancer מה שהוא עשה זה שהוא תופס פה תחת על כולם
שיתסכל קודם על עצמו