קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-01-2008, 23:21
  2. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 03-01-2008, 19:27
  3. עד כמה נאחס יכול להיות]=
    על ידי Uiop בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 29-07-2006, 11:52
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 13-04-2006, 16:49
  5. אני לא מאמין כמה טיפשי זה יכול להיות??????
    על ידי Program בפורום דיבורים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-02-2006, 23:56
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123
מציג תוצאות 31 עד 33 מתוך 33

אוף כמה היום הזה יכול להיות נורא.. - עמוד 3

  1. #31
    הכי מתוקה שיש! 3>
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    7,429
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סדר בפה מונע בלאגן בפנים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Medvednic צפיה בהודעה
    את צריכה להתגאות בעצמך, כי גילית אנושיות ורצון להציל, לעזור, לא כמו אלו שעברו ליד, לא כמו אלו שהגיבו פה "סתם חתול", הבאת עצמך למצב שבו ערך חייו היה שווה לך ולשאר בני האדם.
    אכשיו שקראתי שבסוף הוא חיי, אני חושב שכדאי לך לאמץ אותו אפילו.
    בכל מקרה, את בן אדם טוב.

    הייי איזה חמוד
    תודה רבה לך [:

    ואופיר..
    כן זה לא נעים אבל לא היתה לך כ"כ ברירה, העיקר הכלב קיבל כמה שעות כיף
    כלב נקשר לאנשים שטובים אליו, אז כנראה נקשר אליך...
    עצוב לראות כלבים עזובים ברחובות..

    ודוד, תודה
    you dont know how deep you can ride ,until
    you cant get out
    S U R F

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש באימונים
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    176
    לייקים
    0
    נקודות
    8

    ברירת מחדל

    מסכן החתול איזה מניאקית למה לא לקחת אותו יש לך לב רע אחושרמוטה

  4. #33
    הכי מתוקה שיש! 3>
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    7,429
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סדר בפה מונע בלאגן בפנים

    ברירת מחדל

    שתוק כבר אין לי לב רע :/
    עובדה שעצרתי וניסיתי לעזור ולקחת אותו לוטרינר, חתול גוסס החזקתי בידיי, אתה היית עושה דבר כזה? היית הולך איתו איזה 10 דקות? מנסה לפחות?
    לא נראה לי שהיה לך אפילו ת'אומץ לבוא ולגעת בו

    ובסוף כן דאגתי לו, הוא לא מת והוא גםם לא ימות.
    הוא יהיה בסדר
    you dont know how deep you can ride ,until
    you cant get out
    S U R F

+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,424 | הודעות: 8,215,018 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect