|
|
מסכן החתול איזה מניאקית למה לא לקחת אותו יש לך לב רע אחושרמוטה
שתוק כבר אין לי לב רע :/
עובדה שעצרתי וניסיתי לעזור ולקחת אותו לוטרינר, חתול גוסס החזקתי בידיי, אתה היית עושה דבר כזה? היית הולך איתו איזה 10 דקות? מנסה לפחות?
לא נראה לי שהיה לך אפילו ת'אומץ לבוא ולגעת בו
ובסוף כן דאגתי לו, הוא לא מת והוא גםם לא ימות.
הוא יהיה בסדר
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F