לא חחחחחחחחח
זה סתם קטע ביני לבינה אל תייחסי חחחחחח
|
|
ד"א אם את פדופילית מה אני :\
חחחח מוש חשבתי שזה קטע שלי ושלך להציל אנשים D:
סרפרים עוזרים בשעת צרה!
אממ מוש, זאת היתה רק זקנה אחת, ונוראית חח
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
Aye! Welcome aboard!
נחמדות לראות בפורום הפרעושים פנים בוגרת (אף על פי שאני נאלץ להודות.. את נראת כמו נערה בת 15...)
ועכשיו straight to the top.. נקווה שתמצאי מה שחיפשת בפורום.. למרות שאני מפקפק בכך...(לא בגללך.. בגלל דברים אחרים שלא אציין כרגע)..
זהו, לא נשאר עוד מה לאחל חוץ מבהצלחה!
נ.ב: רק לצורך הפרוטוקול.. שלא יגידו שלא אמרתי.. יש לך קצת Look של רוסיה.. וזה לא אומר שאת אוטומטית יפה[לפחות כך טוענים שהרוסיות] או prostitute (בכוונה נאמר במילה כזו)... אבל כן.. יש לך את זה! אותי לפחות, הדהמת..[ולא רק בגלל היופי.. למרות שמזה גם לא חסר....... :-) ]
המשך יום נעים,
Jay - מנהל פורום תעופה אזרחית.
If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
We'd see the day when nobody died
שמע Jason
אתה הבן אדם הכי חופר שראיתי בחיים
מצטער להגיד לך
נערך לאחרונה על ידי MushoNN; 10-06-2007 בשעה 14:17.
יש חתימה!
לשעברmoshe1061
חחח אתה מדבר איתי בקודים D:
ואתה לא הראשון וכנראה גם לא האחרון שיגיד שאני נראת רוסיה. ו, אני לא :]
ממ תודה אני מניחה :]
אם את לא רוסיהה.. מה את? =]
תתרגלי אליו ..כל תגובה שלו לפחות 11 שורות ובכל תגובה הוא מוסיף המשך יום נעים
חחח
יש חתימה!
לשעברmoshe1061
מה הבעיה עם רוסים שאני אבין?!@%!@#%!@%@#$Y&$(@#QI(
אף אחד לא אמר שום דבר רע על רוסים,
ו אני דווקא אוהבת ומעריכה תגובות ארוכות :]
ולגבי המוצא:
חצי עירקית רבע מרוקאית רבע ספרדיה.
לא עשו אוית באורגיה, וכן סלט וכן מסוכנת וכן אסון טבע :]
נערך לאחרונה על ידי BG18; 10-06-2007 בשעה 14:19.