מזלט גברבר!!!!!
מזלט גברבר!!!!!
|
|
מזל טוב אחי תודה על ההקדשה ואני לא idan אני OrGeNaL
חחח עם עוד לא ראיתה!!!!
מזל טוב מותק![]()
מזל טוב אחי
תודה על ההקדשה
FFS איזה ספאמר ><
מזל טוב ילדון :]
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
מזל טוב גבר.
מזל טוב מותק, תודה על ההקדשה [:
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
מזל טוב אחי
מזל טוב אחי תודה על ההקדשה