היה תמיד היה ותמיד ישאר
LuTeNeNT
היה תמיד היה ותמיד ישאר
LuTeNeNT
|
|
בהתחלה:
kingss_rocks
אחרי זה
wing c@mmander
ועכשיו:
subin-
כבר איזה שלוש חודשים אני לא משחק חחח
נערך לאחרונה על ידי boldwin; 10-09-2007 בשעה 10:33.
2pac R.I.P
9.9.96
צריך ניק
בין 3-4 אותיות
ושלא יהיה פייק
תודה =]
Keep the blue side up.i
נערך לאחרונה על ידי -sUIx; 13-09-2007 בשעה 19:20.
Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992
שלי היה RanDoMM-` ושיניתי ל ^^UNeRFe^^
אבל אני צריך עוד ניק יש למישהו ניק יפה בשבילי?
Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992
גררר משום מה הסיסמא השתנתה ביוזר , אז ביינתים אני ביוזר הזה O: (אני סייקון \![]()