אני אמרתי שאני רוצה משהו בסגנון של חיים לא בדיוק כמו שלו..
ואני הכי אוהב את 4 או 3..
אני לא רוצה חתימה כמו של חיים בירוק אני רוצה משהו בסגנון, עם אנימצייה ובולט ושטויות בצד
תודה =]
אני אמרתי שאני רוצה משהו בסגנון של חיים לא בדיוק כמו שלו..
ואני הכי אוהב את 4 או 3..
אני לא רוצה חתימה כמו של חיים בירוק אני רוצה משהו בסגנון, עם אנימצייה ובולט ושטויות בצד
תודה =]
|
|
אז תעשה לי כבר כמו של חיים רק שהרקע מפוטל כזה ממש ממש בשחור עם האי סי קיו למטה
icq 944164 ועם הניק BenZ_H בצבע כחול אני כבר ישלם לך טוב
OHAD
מוכן
![]()
נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 20:28.
Keep the blue side up.i
ומה איתי =[?
אהה ואני מביא לך 80
תעשה לי משהו מיוחד שלא עשית לאף אחד משהו בסגנון שלך =]
בצבעים אדום ייפה כזה, אני רוצה אנימציה !
אתה יצירתי תעשה כל מה שבא לך תשלב איזה כוסית לא יודע מה.
כינו LoaK'er עם יש בעיה עם הפונט אז תעשה בלי ה ' יענו LoaKer .
150 נק' תקבל
אפשר להגדיל את זה?
אני רוצה שיהיה בערך פי שתיים בגודל =/
ושגם על הניק שלי תהיה אנימצייה
תקבל 70 ושאני אקבל משכורת אני אוסיף לך עוד 30..
רק תעשה את מה שביקשתי בבקשה
BENZ_H
לא מישתלב בגרוש כחול עם שחור
![]()
Keep the blue side up.i
מה איתי אחי?!?!?!
אחים הבא ששואל מה איתי אני לא מכין ולא צריך נקוודות אמרתי אני עובד על כל אחת !
דיי קמתי בבוקר ואפילו לא אכלתי
לבדיקת הניקים
http://atraf-f.net/showthread.php?p=2470759#post2470759
הלינק הוסף בתגובה ראשונה
אין לבקש בקשות לאחר תגובה זאת עד שאני לא מכין לכל מי שביקש ומודיע שאפשר להמשיך לבקש
נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 19:13.
Keep the blue side up.i
לא כזה היתכוונתי אחי סתכל אני יביא לך דוגמא למסגרת כזה ששנייה
טוב אני לא מוצא סעמק ..
אבל אני מיתכוון שזה מפוטל ממש וכל המסגרת וזה בשחור ...
והצבע אחי לא הבתי
ואפשר להוריד את האנשים..
אתה יכול לעשות גם צבע אחר ...
רק לא סגול או ורוד.
נערך לאחרונה על ידי BenZ_H; 30-07-2007 בשעה 19:37.
נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 21:09.
Keep the blue side up.i
אוקי מחכה לנקודות ואז ממשיך
נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 21:11.
Keep the blue side up.i
מה איתי? ?@?#?$
אני מחכה לנקודות מHIM ומBENZ
ואז ממשיך
Keep the blue side up.i