קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מוכר] חתימות יפות עם הכינוי שלכם 10נק'! כנסו לפרטים!
    על ידי nakarish בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-05-2006, 20:13
  2. [מוכר] חתימות 100% ב10 נק' !!! לחצי פורום יש אותם מה איתכם ?????
    על ידי OutSide בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-02-2006, 15:14
  3. [מוכר] חתימות 100% בזול !!! 10 נקודות
    על ידי OutSide בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-02-2006, 14:16
  4. מוכר חתימות
    על ידי shachar022 בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2005, 21:27
  5. [מוכר]חתימות לאימוץ 40 נקודות כול חתימה!
    על ידי MX2 בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-10-2005, 15:40
עמוד 3 מתוך 5 << ראשון 12345 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 72

[מוכר] חתימות - עמוד 3

  1. #31
    משתמש משקיע האוואטר של H.I.M
    שם פרטי
    אוהד
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    2,976
    לייקים
    0
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    מרחוק את נראית מליון דולר, מקרוב את חייבת לי שקל

    ברירת מחדל

    אני אמרתי שאני רוצה משהו בסגנון של חיים לא בדיוק כמו שלו..
    ואני הכי אוהב את 4 או 3..

    אני לא רוצה חתימה כמו של חיים בירוק אני רוצה משהו בסגנון, עם אנימצייה ובולט ושטויות בצד

    תודה =]

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש אטרף
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    גיל
    36
    הודעות
    3,108
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אז תעשה לי כבר כמו של חיים רק שהרקע מפוטל כזה ממש ממש בשחור עם האי סי קיו למטה
    icq 944164 ועם הניק BenZ_H בצבע כחול אני כבר ישלם לך טוב

  4. #33
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    OHAD
    מוכן
    נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 20:28.

    Keep the blue side up.i

  5. #34
    משתמש אטרף
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    גיל
    36
    הודעות
    3,108
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ומה איתי =[?
    אהה ואני מביא לך 80

  6. #35
    I Like the way he moves
    האוואטר של LoaCker
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    5,596
    לייקים
    0
    נקודות
    182
    משפט מחץ
    משפט ערבי עתיק אומר - العرب اونلاين
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תעשה לי משהו מיוחד שלא עשית לאף אחד משהו בסגנון שלך =]
    בצבעים אדום ייפה כזה, אני רוצה אנימציה !
    אתה יצירתי תעשה כל מה שבא לך תשלב איזה כוסית לא יודע מה.
    כינו LoaK'er עם יש בעיה עם הפונט אז תעשה בלי ה ' יענו LoaKer .
    150 נק' תקבל




    הפירוש מאחורי הכינוי (:


  7. #36
    משתמש משקיע האוואטר של H.I.M
    שם פרטי
    אוהד
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    2,976
    לייקים
    0
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    מרחוק את נראית מליון דולר, מקרוב את חייבת לי שקל

    ברירת מחדל

    אפשר להגדיל את זה?
    אני רוצה שיהיה בערך פי שתיים בגודל =/

    ושגם על הניק שלי תהיה אנימצייה

    תקבל 70 ושאני אקבל משכורת אני אוסיף לך עוד 30..
    רק תעשה את מה שביקשתי בבקשה

  8. #37
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    BENZ_H
    לא מישתלב בגרוש כחול עם שחור

    Keep the blue side up.i

  9. #38
    משתמש ותיק האוואטר של OrGeNaL
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    7,437
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תבכה בגלל שזה נגמר. חייך בגלל שזה קורה

    ברירת מחדל

    מה איתי אחי?!?!?!

  10. #39
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחים הבא ששואל מה איתי אני לא מכין ולא צריך נקוודות אמרתי אני עובד על כל אחת !
    דיי קמתי בבוקר ואפילו לא אכלתי
    לבדיקת הניקים
    http://atraf-f.net/showthread.php?p=2470759#post2470759
    הלינק הוסף בתגובה ראשונה
    אין לבקש בקשות לאחר תגובה זאת עד שאני לא מכין לכל מי שביקש ומודיע שאפשר להמשיך לבקש
    נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 19:13.

    Keep the blue side up.i

  11. #40
    משתמש אטרף
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    גיל
    36
    הודעות
    3,108
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא כזה היתכוונתי אחי סתכל אני יביא לך דוגמא למסגרת כזה ששנייה

    טוב אני לא מוצא סעמק ..
    אבל אני מיתכוון שזה מפוטל ממש וכל המסגרת וזה בשחור ...
    והצבע אחי לא הבתי
    ואפשר להוריד את האנשים..
    אתה יכול לעשות גם צבע אחר ...
    רק לא סגול או ורוד.
    נערך לאחרונה על ידי BenZ_H; 30-07-2007 בשעה 19:37.

  12. #41
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי BenZ_H צפיה בהודעה
    לא כזה היתכוונתי אחי סתכל אני יביא לך דוגמא למסגרת כזה ששנייה

    טוב אני לא מוצא סעמק ..
    אבל אני מיתכוון שזה מפוטל ממש וכל המסגרת וזה בשחור ...
    והצבע אחי לא הבתי
    ואפשר להוריד את האנשים..
    אתה יכול לעשות גם צבע אחר ...
    רק לא סגול או ורוד.
    תגיד שמה שהכנתי לא יפה

    Keep the blue side up.i

  13. #42
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 21:09.

    Keep the blue side up.i

  14. #43
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוקי מחכה לנקודות ואז ממשיך
    נערך לאחרונה על ידי Nestle; 30-07-2007 בשעה 21:11.

    Keep the blue side up.i

  15. #44
    I Like the way he moves
    האוואטר של LoaCker
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    5,596
    לייקים
    0
    נקודות
    182
    משפט מחץ
    משפט ערבי עתיק אומר - العرب اونلاين
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה איתי? ?@?#?$




    הפירוש מאחורי הכינוי (:


  16. #45
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מחכה לנקודות מHIM ומBENZ
    ואז ממשיך

    Keep the blue side up.i



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 11:02.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,252 | הודעות: 8,214,846 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect