חובש עורפי (אני יודע שזה לא מי יודע מה לעומת מה שאנשים כותבים פה (שייטת 13, גולני, גבעתי) אבל חיים עם זה). אני כעת מתקן את הבעיה הרפואית שלי (שעליה קיבלתי 45 רפואי) ומקווה לעלות ל82 עוד כמה חודשים. אם אעלה ל82, אני אנסה להיתקבל לפאראמדיקים/חובש קרבי.
סקאד.



ציטוט ההודעה











בובית יש רק אחת 


