אתה יודע. הפסקתי לתת נק' על האלפייה כי לא אני סגרתי את זה. הוראה של אחד הראשיים.
אבל קיבלת ממני מתנה על ההשקעה והעזרה וכמובן על הרצון לעזור בקטגוריה שלי.
תודה רבה, תמשיך להראות ולהפגין יידע. :]
אתה יודע. הפסקתי לתת נק' על האלפייה כי לא אני סגרתי את זה. הוראה של אחד הראשיים.
אבל קיבלת ממני מתנה על ההשקעה והעזרה וכמובן על הרצון לעזור בקטגוריה שלי.
תודה רבה, תמשיך להראות ולהפגין יידע. :]
|
|
מזל טובב@!!!
מזל"ט:]
מזל-טוב מאמוש
אני מתקרב גם ל-2000 חח
מזל טוב [:
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!
מזל טוב אחי
מזל טוב אחי!