ניראת טוב..![]()
ניראת טוב..![]()
|
|
תמונה חמודה...
מכירים את האנשים שלא משנה איך מצלמים אותם הם יוצאים יפה?
כוסית1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
כוסייייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת איןןןן 100000000000000000000%%%%%%%%%%%%%%כוסיייתתת חחח
וואלה מאמי יש לך יופי נדיררר....![]()
עלק חמודה ולא יותר ....
את ממש פצצה
איןן חתימהההההה=מחפשש
''הבנים חשבים כחול..... מוצאים לבן
''
אור-בן-הרוש
את הכל עבורי את הפרח שבגני,אתן הכל בישביל שתהיהי שלי!
חושב, מדמיין ,והוזה לא מבין מה לי קורה!
אין סיבה לחיי שאת לא בזרועותי....
{(קרדיט לי על השיר חח להעתיק רק עם קרדיט)}
ררררררררר
שקסית![]()
ניראית טוב