מזל"ט
מזל טוב אחי!
קרדיט ל-Death Knight הסוס על החתימה המדהימה!!!לא לריאל! כן לבארסה!
מזל טוב
The Pod
מזלט
אני בת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (חתימה בהכנה)
חוקי הפורום