מזל טוב אחי! יפה יפה!
מזל טוב אחי כל הכבוד..
מזל טוב תומרר
http://i186.photobucket.com/albums/x...i360hai/AM.jpg - כל מה שזול תמיד יקר בסוף -
מזל טוב אחי
מניאק, יש לי 4 שנים לרשיון!!! מזל טוב אחי!
בברכה, JamesBond007 אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק... גמאני מסתפר אצל מישל!!!
מזל טוב תומר.
מזל טוב
כל הכבוד תומר...(:
חוקי הפורום