שלחתי לך אחי,
רוצה?
שלחתי לך אחי,
רוצה?
אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני; תדבק לשוני לחכיאם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.![]()
![]()
94-92-92-2^^למכירה דבו בפרטי,
|
|
אם אני קונה תמדריך ואני לא מצליח לפרוץ אתה מחזיר לי תנק'?!
אני לא פורץ בפרטי, מצטער האנטי וירוס שלי הוא חדש והוא נוגד לתוכנה,
התוכנה עובדת! בדקתי לפני שאחי התקין תאנטי וירוס,
מצטער, תקנה ותפרוץ אתה אחי..
אין סיכוי שהתוכנה לא עובדת למה שהיא לא תעבוד?
אלא אם יש לכם אנטי וירוס של 2008 משהו טוב רצח.
בקיצור תקנו ממליץ!
אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני; תדבק לשוני לחכיאם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.![]()
![]()
94-92-92-2^^למכירה דבו בפרטי,
אפ!
אני רואה אף אחד לא רוצה לקנות,
אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני; תדבק לשוני לחכיאם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.![]()
![]()
94-92-92-2^^למכירה דבו בפרטי,
כן אחי,
אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני; תדבק לשוני לחכיאם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.![]()
![]()
94-92-92-2^^למכירה דבו בפרטי,
אין דבר כזה פורץ 100% אחרת כבר היית פורץ למיספרים ומוכר פשוט תמיספרים!
מתאמן SS/CrossFit כבר 3 שנים..
אני מאמין שכושר הוא המפתח להכל, כל מה שחלמת להשיג אי פעם יופיע יחד עם הכושר.
לא מאמין? נסה אותי...
אני לא כיול לפרוץ כי אחי התקין היום אנטי וירוס 2008 חדש!! אז הוא נוגד לתוכנה![]()
אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני; תדבק לשוני לחכיאם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.![]()
![]()
94-92-92-2^^למכירה דבו בפרטי,
אפ
אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני; תדבק לשוני לחכיאם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.![]()
![]()
94-92-92-2^^למכירה דבו בפרטי,
סקאמר.
האיסי קיו שהוא מוכר 6644640 , הוא פרץ לי אליו.
קניתי ממנו ב250 נק' , שובע אחרי זה פרץ לי אליו ועכשיו הוא מוכר אותו.
בן זונה.
אל תקנו ממנו כוס עמק.