איזה פחד |:
עושים את זה עם השן הזאת לא?
זה כמו שן שמתרחבת כזה... חבר שלי עשה הרבה לבד של 22 מ"מ
הוא שם שמה שטרות וזה
בלאגן הוא היה כל הגוף שלו מסננת
איזה פחד |:
עושים את זה עם השן הזאת לא?
זה כמו שן שמתרחבת כזה... חבר שלי עשה הרבה לבד של 22 מ"מ
הוא שם שמה שטרות וזה
בלאגן הוא היה כל הגוף שלו מסננת
|
|
חח תשמעו תשמעו קטע..
מה מה הרחבת?...אתת..החור של התחתת?
XDDD
הרחבה אף פעם לא שמעתי על זה ...
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)
יכלי איפה עשית?? עשיתם לבד?
חח חשבתי במקום אחר XDD
שרוטים בשכל, אנ'לא מבין ת'קטע הזה של פירסינגים וקעקועים...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
פייייייייייייי במה זה יעזור לך אבל?
5ממ במכה ? ,
תתחדש הרגע הרסת לעצמך את האוזן והסיכוי שהחור באוזן יסתם מתישהו כי אני בטוח שתרצה להוריד .
אה וזה לא אמור לכאוב ממש וכן 150 שקל או לא 150 שקל לבריאות אין מחיר .
ואל תגיד לי שאני לא ידבר גם כי אני לא מבין כי באמת שלא כדאי חח
חח אתה לא מכיר אותו יגאל מאיפה לך שהוא מושפע ,
והרחבה זה לא תמיד מסריח זה תלוי באיך אתה מטפל בה ואם אתה שוטף אותה ומנקה כמו שצריך + גם בתכשיט שאתה לובש
חחחחח אליאב ימעפן P:
אולי עכשיו זה יפה
שתהיה מבוגר זה יהיה מזה מכוער חחחח
תתחדששששש ;]
במילא הוא היה נהרס כי אני הולך לעשות ל8 ו8 לא נסתם... אז זה לא משנה..5ממ במכה ? ,
תתחדש הרגע הרסת לעצמך את האוזן והסיכוי שהחור באוזן יסתם מתישהו כי אני בטוח שתרצה להוריד .
אה וזה לא אמור לכאוב ממש וכן 150 שקל או לא 150 שקל לבריאות אין מחיר .
ואל תגיד לי שאני לא ידבר גם כי אני לא מבין כי באמת שלא כדאי חח
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןמושפע
יופי