קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מה עשיתי היום בפוקר בפייסבוק וואי וואי
    על ידי -Fuya בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 17:34
  2. כמעט הרגתי את עצמי בטעות 0.0
    על ידי LadyLab בפורום דיבורים
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 18-06-2009, 19:57
  3. וואי עשיתי עגיל בלשון
    על ידי xXAvivXx בפורום אופנה וטיפוח
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 24-04-2007, 22:47
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-05-2006, 16:11
  5. וואי איזה כיף כנסוו
    על ידי GuYB בפורום דיבורים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 11:51
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 5 << ראשון 12345 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 62

וואי עשיתי הרחבה הרגתי את עצמי חח - עמוד 3

  1. #31
    משתמש מתקדם האוואטר של CrazyIsraeli
    שם פרטי
    קרים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    822
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    הרוג אדם אחד,תהיה רוצח.תהרוג 100 אנשים,תהיה מלך. תהרוג את
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה פחד |:
    עושים את זה עם השן הזאת לא?
    זה כמו שן שמתרחבת כזה... חבר שלי עשה הרבה לבד של 22 מ"מ
    הוא שם שמה שטרות וזה
    בלאגן הוא היה כל הגוף שלו מסננת

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש כבוד
    RealMadrid 4 Ever
    האוואטר של -Raul-
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    4,534
    לייקים
    0
    נקודות
    285
    משפט מחץ
    Real Madrid ♥
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אווווו זה בטחח כאבב אני מפחדד לעשות עגילל
    Real Madrid ♥

  4. #33
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    הודעות
    4,925
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח תשמעו תשמעו קטע..

    מה מה הרחבת?...אתת..החור של התחתת?
    XDDD

  5. #34
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    34
    הודעות
    4,318
    לייקים
    0
    נקודות
    412
    משפט מחץ
    "אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הרחבה אף פעם לא שמעתי על זה ...
    רב סרן-רועי קליין.



    רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.
    ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)



  6. #35
    אל תיכנעו לבינוניות האוואטר של MaT'U
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    2,469
    לייקים
    1
    נקודות
    1,010

    ברירת מחדל

    יכלי איפה עשית?? עשיתם לבד?



  7. #36
    מורחקים האוואטר של Haim XD
    שם פרטי
    חיים
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    גיל
    34
    הודעות
    1,790
    לייקים
    0
    נקודות
    -1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח חשבתי במקום אחר XDD

  8. #37
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שרוטים בשכל, אנ'לא מבין ת'קטע הזה של פירסינגים וקעקועים...
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

  9. #38
    משתמש אטרף האוואטר של קופיקו
    תאריך הצטרפות
    11/2005
    הודעות
    4,724
    לייקים
    0
    נקודות
    448
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מושפע

  10. #39
    משתמש ותיק האוואטר של GanGsTer from mafia
    שם פרטי
    אורן
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    6,612
    לייקים
    11
    נקודות
    1,209
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פייייייייייייי במה זה יעזור לך אבל?

  11. #40
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לחבר שלי יש 12 חחח
    גועל נפש

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  12. #41
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    1,497
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    5ממ במכה ? ,
    תתחדש הרגע הרסת לעצמך את האוזן והסיכוי שהחור באוזן יסתם מתישהו כי אני בטוח שתרצה להוריד .
    אה וזה לא אמור לכאוב ממש וכן 150 שקל או לא 150 שקל לבריאות אין מחיר .
    ואל תגיד לי שאני לא ידבר גם כי אני לא מבין כי באמת שלא כדאי חח

  13. #42
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    תטמבל :|
    ותמושפע :|
    והרחבה זה סתם מסריח בכל מקרה :|

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  14. #43
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    1,497
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    חח אתה לא מכיר אותו יגאל מאיפה לך שהוא מושפע ,
    והרחבה זה לא תמיד מסריח זה תלוי באיך אתה מטפל בה ואם אתה שוטף אותה ומנקה כמו שצריך + גם בתכשיט שאתה לובש

  15. #44
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    10,133
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    חחחחח אליאב ימעפן P:
    אולי עכשיו זה יפה
    שתהיה מבוגר זה יהיה מזה מכוער חחחח
    תתחדששששש ;]

  16. #45

    ברירת מחדל

    5ממ במכה ? ,
    תתחדש הרגע הרסת לעצמך את האוזן והסיכוי שהחור באוזן יסתם מתישהו כי אני בטוח שתרצה להוריד .
    אה וזה לא אמור לכאוב ממש וכן 150 שקל או לא 150 שקל לבריאות אין מחיר .
    ואל תגיד לי שאני לא ידבר גם כי אני לא מבין כי באמת שלא כדאי חח
    במילא הוא היה נהרס כי אני הולך לעשות ל8 ו8 לא נסתם... אז זה לא משנה..
    מושפע
    כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    יופי



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:28.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
נושאים: 2,514,521 | הודעות: 8,215,115 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect