מה יש לאהוב?
תקנו לו משהו שהוא אוהב ב100 שקל חח ומי שספר יותר או פחות(כמוני) טמבל ספרתי 99
לא 120 ולא 93 חח
|
|
מגניב!
נחמד מאוד!
מישהו רוצה נק'?
תכינו לי 5 ניקים שונים ויפים ותקבלו 50 נק'.
קדימה לעבודה..
קטלני אהבתי...
נחמד מאוד דווקא
חולה על FIFA,
תסתכל ימינה>>>>>>זה שמאלה,
איך עובדים על טמבל,לחץ כאן
חחח....
עברתי את ה-1XX הודעות
XD
חח רעיון יפה אהבתי ףP
חחח חשבתי שהאשכול הזה פאסה איך הוא צץ פתאום?
נערך לאחרונה על ידי ®NOAM; 15-02-2008 בשעה 15:57.
אסור להקפיץ אשכולות
נערך לאחרונה על ידי OrGeNaL; 15-02-2008 בשעה 16:30.