איזה משחק!
הלכתי לחברים לראות, קראנו תהילים ברבע האחרון.
רבע 1~2 הם שיחקו חרא, מסכן צביקה
רבע 3 הם חזרו לעצמם, מתח עצום!!!
רבע 4 הם הביאו להם בראש!!!!!! ניצחון אחד היפים!
עכשיו איזה ביאוס ביום ראשון יורוליג, מכבי תל אביב - צאסקה!
(צאסקה ניצחה את תאו) ביאוס, אבל לא נורא מכבי לוקחת!!!



ציטוט ההודעה




חחח גאי


