קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-12-2005, 18:31
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-12-2005, 19:46
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-12-2005, 23:27
  4. מומולדתתת =] אלהה בלאגנייםםם
    על ידי LinkinH בפורום דיבורים
    תגובות: 60
    הודעה אחרונה: 24-11-2005, 07:41
  5. גולדן סטייט ניצחו את הניקס
    על ידי הקוסם האפל בפורום כדורסל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-11-2005, 08:10
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123
מציג תוצאות 31 עד 41 מתוך 41

אלהה מכביי ניצחו!!!!!!!!!!! D: - עמוד 3

  1. #31
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    15,928
    לייקים
    573
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    YOUR beliefs DON'T MAKE YOU A BETTER PERSON, YOUR Behavior DOES.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה משחק!
    הלכתי לחברים לראות, קראנו תהילים ברבע האחרון.

    רבע 1~2 הם שיחקו חרא, מסכן צביקה
    רבע 3 הם חזרו לעצמם, מתח עצום!!!
    רבע 4 הם הביאו להם בראש!!!!!! ניצחון אחד היפים!

    עכשיו איזה ביאוס ביום ראשון יורוליג, מכבי תל אביב - צאסקה!
    (צאסקה ניצחה את תאו) ביאוס, אבל לא נורא מכבי לוקחת!!!
    לחופש יש תאריך:
    23.10.15

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    92*
    כל הכבוד להם באמת =]
    ההורים שלי היו ריכים להיות שמה אבל ברגע האחרון הם ביטלו
    אוכלים תלב עכשיו חח

    הבעיה היא שביום ראשון אנחנו חוטפים בראש שנה שלישית ברציפות מצסק"א


  4. #33
    משתמש כבוד האוואטר של Tiger
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    7,293
    לייקים
    118
    נקודות
    7,330
    משפט מחץ
    "לכל פקק יש בקבוק, ולכל דלי יש סמרטוט."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayTheMan צפיה בהודעה
    92*
    כל הכבוד להם באמת =]
    ההורים שלי היו ריכים להיות שמה אבל ברגע האחרון הם ביטלו
    אוכלים תלב עכשיו חח

    הבעיה היא שביום ראשון אנחנו חוטפים בראש שנה שלישית ברציפות מצסק"א

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אנחנו שוברים לצסקא את העצמות יום ראשון.
    יש לנו יתרון של קהל שזה מאוד חשוב.

  5. #34
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ולהם יש יתרון של כדורסל טוב יותר מאמן טוב יותר ותקציב טוב יותר
    אבל זה שולי..

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  6. #35
    משתמש ותיק האוואטר של guy555
    שם פרטי
    בכינו
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    9,494
    לייקים
    2
    נקודות
    23
    משפט מחץ
    בסיגריה יש שני צדדים צד אחד אש צד שני פילטר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ישנתי איזה באסה
    כל הכבוד מכבייייי

  7. #36
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    מכבי לוקחת רק אם היא תתפוס יום טוב

  8. #37
    משתמש כבוד האוואטר של Tiger
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    7,293
    לייקים
    118
    נקודות
    7,330
    משפט מחץ
    "לכל פקק יש בקבוק, ולכל דלי יש סמרטוט."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שמע משה כבר היו דברים, צסקא בבית שלה בפיינל פור קיבלה בראש וסיימה מקום רביעי ומכבי מקום ראשון.
    זה ענין של מזל גם. זה גם לא מקצועי פיינל פור זה צריך להיות סדרה של משחקים.

  9. #38
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    4,108
    לייקים
    9
    נקודות
    2
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואי איזה משחק בכלל לא האמנתי שהם יכולים לצאת מיזה רבע ראשון 8 נ'ק משחק משוגע היה יאלה עכשיו חיבים לקחת לצסק'א תגביע יאלה מכבי אחריך אני הולך אמות למענך חושב עלייך כל היום ומכבי ת''א
    חחח גאי


  10. #39
    מורחקים
    שם פרטי
    ניב
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    963
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "מוות. זו הפעם היחידה בחיים שפרוטקציה עוד לא עוזרת."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פששש, סחטיין עליהם

  11. #40
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    איתוש
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    גיל
    34
    הודעות
    6,681
    לייקים
    0
    נקודות
    181
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    nice win
    gl in rishon




  12. #41
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tiger צפיה בהודעה
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אנחנו שוברים לצסקא את העצמות יום ראשון.
    יש לנו יתרון של קהל שזה מאוד חשוב.
    כל שנה יש לנו יתרון קהל
    לדעתי הם קבוצה הרבה יותר טובה
    נקווה שהנשמה הצהובה תנצח D=


+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,717 | הודעות: 8,214,311 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect