השם ישמור!!!!!!
איך היא יכולה לחיות ככה ?..
אני כבר הייתי מתאבד , אני לא מאמין איזה חארות יש יאללה !!!!!!!!!!!!!
השם ישמור!!!!!!
איך היא יכולה לחיות ככה ?..
אני כבר הייתי מתאבד , אני לא מאמין איזה חארות יש יאללה !!!!!!!!!!!!!
|
|
אמאלה .. איזה מסכנה![]()
למה את זה לא העבירו לסרטונים סתם שאלה?
,
,
,
Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz OC
Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Gigabyte GA-P35-DS3L
Western Digital 500Gb 16MB AAKS
G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15
Gainward Gtx 260 216sp OC
PIONEER DVR-212BK X18 DUAL LAYER
NZXT apollo Black
Corsair 550VX 41A @ 12V
ואו... ממש עצוב ונותן לחשוב פעמיים
you are never too old to learn something stupid
愛は理解の鍵は、
15.8.09
רגע רגע רגע 20 אלף דולר!? זה מה שמגיע לה? על זה שהיא נראית גככה?!?!!?!?!?! אני הייתי תובע אותו על 21 מיליון
פאק.. עדיף למות
אני לא נכנס לזה
אני זוכר שנכנסתי לזה מלפני כמה שנים
וזה רץ לי בראש הרבה זמן ..:[
גשם של עופרת יצוקה.
זה ישן רצצצח
זה ממש ישן צא מהסרט שלך כולם כבר מכירים את זה עד כמה שזה נורא
OMG.
ראיתי את זה כמה וכמה פעמים,
פשוט מחריד. יוטם צודק אבל..=/