תודה
מה הסיסמה לeuro?
|
|
מה הסיסמא לדום 2?
תודה.
yooo if you done click here your so stupid enter its very cool
here
זה ליורו:
WWW.ZAP-GAME.CO
זה ל דום 2
"אה נזכרתי במשהו ממש מפחיד שקרה לי.
זה קרה שסיחקתי במייפל והליתי על הספינא מאורביס לאליניה.
פיתום הבאלרוג יצא עליי והוריד לי 900 אייצ' פי!!!!
עבל אני לא ויתרתי כול קאח מער!!
ירדתי מהר למקלט והמצב ניצאל!"
איזה ילד מייפל זה הרג אותי חחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!
כי אין! אין לנו מים לבזבז!!
אין סיסמא אחי לדום 2
"אה נזכרתי במשהו ממש מפחיד שקרה לי.
זה קרה שסיחקתי במייפל והליתי על הספינא מאורביס לאליניה.
פיתום הבאלרוג יצא עליי והוריד לי 900 אייצ' פי!!!!
עבל אני לא ויתרתי כול קאח מער!!
ירדתי מהר למקלט והמצב ניצאל!"
איזה ילד מייפל זה הרג אותי חחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!
כי אין! אין לנו מים לבזבז!!
תודה מוריד את היורו מקווה שיעבוד
יאללה הפועל איזה ניצחון !!!!!!!!!!
ISRAELלא פעיל בשבת ובחג
תודה לכולם
"אה נזכרתי במשהו ממש מפחיד שקרה לי.
זה קרה שסיחקתי במייפל והליתי על הספינא מאורביס לאליניה.
פיתום הבאלרוג יצא עליי והוריד לי 900 אייצ' פי!!!!
עבל אני לא ויתרתי כול קאח מער!!
ירדתי מהר למקלט והמצב ניצאל!"
איזה ילד מייפל זה הרג אותי חחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!
כי אין! אין לנו מים לבזבז!!
תודה אחי תגיד יש מצב אתה משיג לי ת'משחק: Warcraft 3 - Frozen Throne
יש לך מושג מה הסיסמה ל matrix שמפורסם פה?
תודה רבה אחי יש המון להוריד